Choppertown... The Sinners..

Kutvlucht... alles kut.. Lees maar 's op FUCK!

Morgen hopelijk naar Nor Cal.


Wireless laptop werkt wel super! 8-)



Nou Knuk... 'K ben weer voor 99% opgeknapt! :) Gister een goed antibiotica gehad voor m'n keelontsteking en vanmorgen stond ik weer zonder pijn op.



P.s. We zitten nu bij de Salinas Boys... De Decker fiets is echt geweldig!! Morgen gaan we een stukkie rijden en dan mocht ik de Discovery bike wel berijden...
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Ja, Kim's kunstjes in de alpenweide.
hij wilde hem niet op z'n eigen adres afgeleverd hebben.
 
Ook ff een cd van James intveld aangeschaft als afwisseling op de Matrix soundtrack voor tijdens het sleutelen...
Cool sinning sound mag ik wel zeggen. Aanrader.

full




www.jamesintveld.com
 
Ik heb em nog steeds niet gezien... maar ja TV is voor de vrouw zodat mijn eigen dingetjes kan gaan doen.... FD's reclame voor de Sinners werpt hier (Zweden) ook zijn vruchten af.. dat blaadje waar hij voor schrijft,
www.gasolinemagazine.se (zelfde artikelen als BT e.d., niet bedoeld als commentaar trouwens.. wel weer net andere fotos e.d.) verkoopt nu ook de dvd's...
 
Laatst bewerkt:
Dag Oma,

Wie kan mij helpen aan beide dvd's van de sinners. Zou ze erg graag willen zien. Dus wie zou mij kunnen helpen aan een kopietje? Kosten , dvd verzenden etc. worden vergoed.

Niet dat ik ze niet origineel wil bestellen maar ik heb niet de nodige betaalmogelijkheden.

Hoor het graag, Jan Jos
 
Ja Gijs, heb ze binnen op 1 na. Die moet deze week komen denk ik.
Nee meneer Jansen, niet allemaal Harleys. Er zit ook een Build off tussen 2 crossers bij, Marcus Walz, Jesse Rooke en zelfs een vrouwtjes bouwer... Mooi spul iig.
 
Pepe,
Binnenkort vallen de bbo's bij je op de mat. Zit ook een trike build off bij. Mocht je geen inspiratie genoeg hebben dan krijg je het na het zien van de dvd wel.
Wees gegroet!
 
Ja Gijs, heb ze binnen op 1 na. Die moet deze week komen denk ik.
Nee meneer Jansen, niet allemaal Harleys. Er zit ook een Build off tussen 2 crossers bij, Marcus Walz, Jesse Rooke en zelfs een vrouwtjes bouwer... Mooi spul iig.


slow, ik heb je vorige week een mailtje gestuurd, heb je deze ook ontvangen???
 
Terug
Bovenaan Onderaan