Martell on the roll: XLH883

Als Martell een foto post, krijgt half MF een melding dat hun datalimiet bereikt is... :Y

Je kunt ze zelfs in HD kwaliteit op A-0 formaat uitprinten...
Viel wel mee hoor :)

Overigens heeft MF al een limiet bij documenten die op de server van MF worden gezet.

Ik heb nu mijn cameraatje maar op één standje lager gezet: 3M ipv 5M.
 
Viel wel mee hoor :)

Overigens heeft MF al een limiet bij documenten die op de server van MF worden gezet.

Ik heb nu mijn cameraatje maar op één standje lager gezet: 3M ipv 5M.

wat dacht je van de standaard 150 of 200 kb zoals gewone stervelingen moeten gebruiken?
 
wat dacht je van de standaard 150 of 200 kb zoals gewone stervelingen moeten gebruiken?
3 megapixel, niet 3Mb 3 MB...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi, ik ben juist blij dat we die onzinnige 56k dial up plaatjes kwijt zijn en er wat detail te zien is. Wie draait er nou nog onder de 10mbit internet?

K3VzXQNUlmUOdw4SiSeADpiuClf-PXchPx_FM3v9YDawYf2Zmur8BoY0GATgsLbbX_tbV454=s640-h400-e365
 
Mensen die buitenaf wonen hebben vaak nog steeds een crap verbinding met internet.
 
Mooi, ik ben juist blij dat we die onzinnige 56k dial up plaatjes kwijt zijn en er wat detail te zien is. Wie draait er nou nog onder de 10mbit internet?

[afbeelding]
16 is de max op de zaak. Daar ligt nog een prak lijntje.

Nee.

Maar serieus: is één 1 MB plaatje ook al te flink?
1 niet, maar juist in dit soort topics worden het er vrij veel. Wanneer dan ook nog het verkeerde voorbeeld wordt gegeven is het eind zoek.
 
Laatst bewerkt:
16 is de max op de zaak. Daar ligt nog een prak lijntje.1 niet, maar juist in dit soort topics worden het er vrij veel. Wanneer dan ook nog het verkeerde voorbeeld wordt gegeven is het eind zoek.
Eensch :Y

Dus camera aangepast.
 
vergelijk

full


full


sorry, weer ontopic
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde eergister lekker testritje maken, liep het ding gewoon kut.

Even kijken: van de bobine zat één aansluiting los. Die van de bobine zelf. Dat hoort natuurlijk niet, dus een nieuwe.

Gister er in gezet, nog steeds kut.

vandaag verder gaan kijken, bijvoorbeeld of de bougiekabels wel goed zaten. Blijkt dat de achterste cilinder wel mee gaat als ik de dop vlak boven de bougie hield, maar niet als ik de dop er gewoon netjes op zet :?

Oftewel: nieuwe bougie intern doorgeslagen. Nieuwe kaars er in, en gaan :)
 
Blijft super mooi geworden Marc,

En het mooie........................................


Hij is gewoon te koop ook nog haha
 
Eens wat anders als die gillende demo-fietsen die ik vandaag tegen kwam op de Jaarbeurs.. Zeer fraai airbrush werk gezien daar overigens, kwijl..

Kwam er trouwens vorige week pas achter dat je hier om de hoek woont. Of je moet je auto erg vaak uitlenen aan iemand die daar woont.

Kom binnenkort nog even binnen wandelen voor een bandenwissel bij je (van een auto). Heb nieuwe bandjes binnen gekregen. De huidige zijn waarschijnlijk gecupt. |( Kan ik gelijk het eindresultaat eens bekijken. Niet te lang anders wil ik straks ook een 'plof' motorfiets..
 
Laatst bewerkt:
Eens wat anders als die gillende demo-fietsen die ik vandaag tegen kwam op de Jaarbeurs.. Zeer fraai airbrush werk gezien daar overigens, kwijl..

Kwam er trouwens vorige week pas achter dat je hier om de hoek woont. Of je moet je auto erg vaak uitlenen aan iemand die daar woont.

Kom binnenkort nog even binnen wandelen voor een bandenwissel bij je (van een auto). Heb nieuwe bandjes binnen gekregen. De huidige zijn waarschijnlijk gecupt. |( Kan ik gelijk het eindresultaat eens bekijken. Niet te lang anders wil ik straks ook een 'plof' motorfiets..
Nabij Schotelplein :)

Kom maar langs hoor :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan