Martell on the roll: XLH883

Nog meer opbouwende kritiek: kan dat voorspatbord niet nog een centimeter zakken?
Hij is vrij smal natuurlijk, als hij wat lager ligt lijkt je voorband meteen wat dikker.
Mwah, zie em wel een keer in het echt, als je hem niet te snel verkoopt.
 
Nog meer opbouwende kritiek: kan dat voorspatbord niet nog een centimeter zakken?
Hij is vrij smal natuurlijk, als hij wat lager ligt lijkt je voorband meteen wat dikker.
Mwah, zie em wel een keer in het echt, als je hem niet te snel verkoopt.
Dat is wel een idee ja.
Lekker makkelijk te maken ook :)

Geldt trouwens ook een beetje aan de achterkant: ik heb nog een setje lagere zwarte shocks...

Vanaf as woensdag ongeveer ligt je achterband klaar. Ik hoor wel wanneer je langs wilt komen.
Eens kijken of we deze keer de draairichting in één keer goed kunnen krijgen :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pfrrr volgende week nog werken, dan een weekje vakantie (weg) die week daarop kom ik wel effe langs. Ligt aan het weer of ik op de 1000 kom of met een los wiel in de kofferbak.

Zwarte shocks had ik ook al bedacht, wilde niet teveel zeiken _O-

Ennieweej het is een leuk ding, als ik de staatloterij win kom ik em halen :)
 
Het zal wel een godsvermogen kosten maar zo'n mooi spaakwieltje als die Harley op de achtergrond :9~

Voor de rest is het een mooie motor geworden :Y
 
Het zal wel een godsvermogen kosten maar zo'n mooi spaakwieltje als die Harley op de achtergrond :9~

Voor de rest is het een mooie motor geworden :Y
Ah, je hebt smaak merk ik :)

Dat is een Big Spoke wiel, met evenwijdige spaken.
Valt op zich wel mee hoor, qua prijs. Er zijn verschillende kwaliteiten te koop, maar het instap set is goedkoper dan de wielen die ik voor mijn laatste eigenbouw klaar heb staan.

Maar verder is het een motor die in februari 2013 in de BigTwin heeft gestaan.
Op zich wel leuk ding.

En te koop voor nog geen 15 mille.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
15 Mille is een beetje boven mijn budget zeg maar :+

Maar als er ooit een Harley komt moeten er van die wielen onder :Y
 
Geen nieuwe ontwikkelingen meer?
Ben toch wel benieuwd eigenlijk
Niet echt :)

En dat is goed :Y

Ik moet nog een paar kleine dingen doen.
Zo werkt de TSCM prima op alarmlichten, maar blijven de raw's branden bij richting aangeven. Daar moet per raw een weerstandje bij.
Voorraad was op, nieuwe besteld. Die prik ik er dan zo tussen.

En nog een nieuwe H4 in de koplamp, want dimlicht stuk.

Verder issie af :)


Meest recente foto's: http://webshop.carambamotorcycles.nl/9959638/sportster-xl883-special-1999
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jij moet wel mega winkelwagens hebben op de zaak.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan