Laat ik bij het begin beginnen:
Vanavond een NVVM-circuitavond gehad (dezelfde als de 27e). Kwam aan in de regen en toen we rond 17.30 de baan opgingen was het net droog, alleen de baan niet
Na een dik uur rijden wat droge plekken, en hier en daar al een kneedown .
De eerste valpartij rond 19.15 uur of zo: uitkomend chicane gaf er een te vroeg te veel gas: highsider....
Later liet er eentje bij 'de bult' zijn fiets vallen (hij stopte en een ander niet of zo )
En rond 20.10, het was al flink schemerig, uitkomend snelle bocht / rechte stuk op was er een uit de bocht gevlogen....
20.15 mochten we nog even, het was al echt donker. Ik heb een blauw getint vizier waardoor je in het donker prima kunt zien, mits de weg is verlicht....(dat is het circuit dus niet ). Laatste rondje dacht ik, en reed weg bij de bult met een vrouw (ook van hier, GSXmeid of zoiets ). Reed er iemand voor ons die de eerste bocht echt met 30 of zo nam, en zo verder wilde leek. Dus ik er aan de binnenkant voorbij toen hij naar buiten ging en het gas er op. Ging lekker, ben bijna klaar met die bocht en kom dus het rechte eind op, haal ik de bocht net niet! Kwam echt doordat ik het niet meer 100% zag i.v.m. schemering..... Afijn, ik het gras in, gas los, handen aan het stuur en een klein beetje insturen op het natte gras om niet in de greppel te komen.....Dit lukte, en kon toen langzaamaan weer de baan op rijden...
Oef, dat was schrikken met een goede afloop. Volgende week doe ik het vizier van mijn vrouw er op (ongetint), en ik raad anderen zeker aan dat ook te doen.
Later zei die vrouw ook nog tegen mij dat ze was geschrokken, en niet verwachtte dat ik hem nog zou houden, zeker niet in het natte gras terwijl ik de bocht nog moest afmaken.....
Eind goed, al goed.
P.S.: Sparky-rechts helemaal op, links kan nog wel een dagje (27e).
Vanavond een NVVM-circuitavond gehad (dezelfde als de 27e). Kwam aan in de regen en toen we rond 17.30 de baan opgingen was het net droog, alleen de baan niet
Na een dik uur rijden wat droge plekken, en hier en daar al een kneedown .
De eerste valpartij rond 19.15 uur of zo: uitkomend chicane gaf er een te vroeg te veel gas: highsider....
Later liet er eentje bij 'de bult' zijn fiets vallen (hij stopte en een ander niet of zo )
En rond 20.10, het was al flink schemerig, uitkomend snelle bocht / rechte stuk op was er een uit de bocht gevlogen....
20.15 mochten we nog even, het was al echt donker. Ik heb een blauw getint vizier waardoor je in het donker prima kunt zien, mits de weg is verlicht....(dat is het circuit dus niet ). Laatste rondje dacht ik, en reed weg bij de bult met een vrouw (ook van hier, GSXmeid of zoiets ). Reed er iemand voor ons die de eerste bocht echt met 30 of zo nam, en zo verder wilde leek. Dus ik er aan de binnenkant voorbij toen hij naar buiten ging en het gas er op. Ging lekker, ben bijna klaar met die bocht en kom dus het rechte eind op, haal ik de bocht net niet! Kwam echt doordat ik het niet meer 100% zag i.v.m. schemering..... Afijn, ik het gras in, gas los, handen aan het stuur en een klein beetje insturen op het natte gras om niet in de greppel te komen.....Dit lukte, en kon toen langzaamaan weer de baan op rijden...
Oef, dat was schrikken met een goede afloop. Volgende week doe ik het vizier van mijn vrouw er op (ongetint), en ik raad anderen zeker aan dat ook te doen.
Later zei die vrouw ook nog tegen mij dat ze was geschrokken, en niet verwachtte dat ik hem nog zou houden, zeker niet in het natte gras terwijl ik de bocht nog moest afmaken.....
Eind goed, al goed.
P.S.: Sparky-rechts helemaal op, links kan nog wel een dagje (27e).