Circuit rijden - - Zolder

yellow1_jpg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat is er nu leuker om te doen? Zolder of TOMS?
Als je straks met Toms toch niet eens een B-licentie krijgt dan is Zolder misschien ook een optie. Is zo te zien ook heel wat goedkoper.
 
Op maandag 14 januari 2002 14:10 schreef fastie het volgende:Bij mijn mammie doet dit het wel ,ik ben dus r1beest :( .

Je HAD natuurlijk ook gewoon met je eigen account kunnen inloggen.... slimpie.
 
Wat is er nu leuker om te doen? Zolder of TOMS?
Als je straks met Toms toch niet eens een B-licentie krijgt dan is Zolder misschien ook een optie. Is zo te zien ook heel wat goedkoper.
Maar met de TOMS leer je nog wat en op Zolder rij je in de weg!Er zijn al genoeg chicanes.
En met je tomspapiertje kan (je) elke zac meedoen. 8-)
 
Dan moet eerst die eikel van een Kievit(racefotograaf) eens alle foto\'s opsturen.Dan kan ik weer scannen.
Moet er nog een stuk of 30 krijgen. :(
 
Vandaag een aanmeldingsform. van Geboersmotoren gekregen.

6× 20 minuten + lunch € 110

Misschien dat ik deze dag ook nog doe...Mar1tin })





 
Laatst bewerkt:
:^

Dur klopt iets niet, replay op JohnV posten ( over Zolder) komt niet goed door, zijn post is wel zichtbaar in quote!!?

Nu staattie dur wel??
Ook gehad van geboers, weet niet of ik ga/mag gaan?
Ga de 10de ook al, 7 keer 20 min óók voor 110 €
 
Laatst bewerkt:
Heeft er al iemand schriftelijk bevestiging gehad voor de opgave van 10 mei? :?

Ja, bevestigingen kwamen voor mij en m'n broer vorige week binnen, vriend van me heeft nog niks gehoord, heeft gebeld en zou z'n bevestiging deze week binnen krijgen. (Allemaal voor 10 mei)
 
Klinkt veel voordeliger dan de CRT's. Misschien dat ik een keer in juni ga (22-7 of 26-7 klinken op dit moment het best)
 
Terug
Bovenaan Onderaan