Circuit rijden

zx6G

MF'er
14 apr 2003
45
0
Omgeving Apeldoorn
Hey,
In augustus ga ik met een stel op het circuit van Zolder rijden. Heeft iemand nog tips? Ik ben onlangs eigenaresse geworden van een ZX6R en zal de aankomende periode nog wel wat kilometers maken. Maar info over het cicuit van Zolder, zou handig zijn.
Greetings ZX6G
 
Hey,
In augustus ga ik met een stel op het circuit van Zolder rijden. Heeft iemand nog tips? Ik ben onlangs eigenaresse geworden van een ZX6R en zal de aankomende periode nog wel wat kilometers maken. Maar info over het cicuit van Zolder, zou handig zijn.
Greetings ZX6G
Gebruik even de zoekfunctie en type in: Zolder, klik topic titel aan en druk op enter...easy
 
zorg ervoor dat je motor zeker weten niet te veel herrie maakt, daar zijn ze daar erg streng mee.
En anders eerder schakelen , de meetapparatuur staat meestal opvallend aan het begin van het rechte stuk.
verder het is hier en daar een ruwe doorleefte baan met wat hobbeltjes, kuilen en weggesleten asfalt maar niet heel erg en best redelijke grip.
Geniet ervan want het kan er echt leuk zijn, lekker scheuren over de heuvel en door het bos. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan