Diep Fries
Die hard MF'er
- 16 jul 2004
- 605
- 1
Wie heeft er een aantal tips voor mij. Voor 2006 wil met een RSV Mille R van 2001 de circuits in NL en Belgie onveilig gaan maken (ahum......dusss....... jaja...)
Ben benieuwd of jullie tips hebben om zijn Mille R (dus met Ohlins en OZ velgen) verder circuitklaar te maken.
Bijvoorbeeld:
Waar haal ik racekuipdelen vandaan?
Hoe peuter je wat meer vermogen uit zo'n Mille?
Welke manieren zijn er om het gewicht van de motor te verlagen?? (behalve door zelf af te vallen natuurlijk )
Wie heeft bijvoorbeeld al een tijdje circuit ervaring met een Mille of Mille R?
Hoe anders stuurt de fiets met een 180 achterband ipv een 190?
Ik hoor graag van jullie hoe en wat.
Weet eigenlijk niet of dit in Sport of in Tecniek of in het race topic hoort maar dat zien we dan wel weer.
Ben benieuwd of jullie tips hebben om zijn Mille R (dus met Ohlins en OZ velgen) verder circuitklaar te maken.
Bijvoorbeeld:
Waar haal ik racekuipdelen vandaan?
Hoe peuter je wat meer vermogen uit zo'n Mille?
Welke manieren zijn er om het gewicht van de motor te verlagen?? (behalve door zelf af te vallen natuurlijk )
Wie heeft bijvoorbeeld al een tijdje circuit ervaring met een Mille of Mille R?
Hoe anders stuurt de fiets met een 180 achterband ipv een 190?
Ik hoor graag van jullie hoe en wat.
Weet eigenlijk niet of dit in Sport of in Tecniek of in het race topic hoort maar dat zien we dan wel weer.