CJIB heeft zijn dag niet

baksteen werkt niet bij het cjib hij is pliesie gent.
hij doet geen boete af handeling.
hij is net als mij een motor liefhebber.
laat dit zo.



stuur hem een mailtje als je hem nodig heb.

Sorry hoor als ik je op je teentjes trap.

Hij is toevallig iemand waarvan ik weet dat hij verstand heeft van de rechtsgang. Bij dit soort zaken, in diverse topics reageert hij met kennis die hij vanuit zijn beroep heeft verkregen. Dus wat is er mis mee als ik zijn naaam ff noem ?

Als jij monteur bent iemand heeft problemen met zijn fiets en post een vraag reageer je toch ook ?

Maar goed protest brief van me broertje is onder weg. Neem aan dat ik dan wel wat hoor. Van CJIB
 
Hmm, een vriend van mij heeft eens bezwaar aangetekend tegen 2 maal over dezelfde busbaan rijden binnen 5 minuten. Hij stelde voor maar 1 van de 2 bekeuringen te betalen. Hij kreeg een brief van justitie terug dat hij niet over een busbaan reed, maar tegen het verkeer in had gereden, en dat beide boetes kwamen te vervallen. Mazzel dus dat ie een niet al te snuggere agent tegenkwam.... Maar goed, misschien zijn de fouten die er bij jou gemaakt zijn ook wel voldoende om de boete te laten vervallen. Of had je diezelfde domme agent..... Ik zou in beroep gaan, het kost je hooguit een postzegel
 
Sorry hoor als ik je op je teentjes trap.

Hij is toevallig iemand waarvan ik weet dat hij verstand heeft van de rechtsgang. Bij dit soort zaken, in diverse topics reageert hij met kennis die hij vanuit zijn beroep heeft verkregen. Dus wat is er mis mee als ik zijn naaam ff noem ?

Als jij monteur bent iemand heeft problemen met zijn fiets en post een vraag reageer je toch ook ?

Maar goed protest brief van me broertje is onder weg. Neem aan dat ik dan wel wat hoor. Van CJIB


er zijn meer mensen hier die er verstand van hebben dan dat jij denkt.
maar die reageren niet om al die belachelijke reacties die ze dan krijgen.
laat de mensen reageren als ze er zin in hebben.
en stuur de anderen een mailtje als je ze toch moet hebben.
want er is al genoeg met stront gegooid op het forum de laatste tijd.
want we hebben allemaal de zelfde kronkel en deze heet motor(forum).

toer ze
 
er zijn meer mensen hier die er verstand van hebben dan dat jij denkt.
maar die reageren niet om al die belachelijke reacties die ze dan krijgen.
laat de mensen reageren als ze er zin in hebben.
en stuur de anderen een mailtje als je ze toch moet hebben.
want er is al genoeg met stront gegooid op het forum de laatste tijd.
want we hebben allemaal de zelfde kronkel en deze heet motor(forum).

toer ze

Begrijp je meining, maar het lijkt me juist niet de bedoeling om over dit soort dingen te gaan mailen dan worden bepaalde mensen helemaal gek, die willen ook wel eens niet met hun werk bezig zijn.

Heb een simpel bezwaartje gestuurd, maar niet te moeilijk gedaan, alleen verteld dat er geen motor met dat kenteken op die naam staat. Heb niks gezecht over het wel of niet begaan van de overtreding. Dat ik fout zat weet ik en daar hoor je me ook niet over. Zal inderdaad wel een correctie binnen krijgen binnenkort.

Bedrag was trouwens 86 euro. Op de bekeuring
 
Al vaker uitgelegd dat je die vertragingstechnieken uiteindelijk ZELF betaald :Z .

Bezwaar aantekenen als er een reden voor is, naast dat je anders met onnodige bezwaarschriften uiteindelijk toch jezelf benadeeld zal ook de procedure anders vanzelf een keer moeilijker gemaakt worden om dergelijk "oneigelijk"gebruikt te verminderen en ook daarmee snij je jezelf in de vingers.


Nog los van he feit dat je tegenwoordig volgens mij ook extra beboet kunt worden wegens onnodige vertraging van de rechtsgang of zoiets? Tenminste, als je niet ter zake doende bezwaarschriften terugstuurt?
 
Dit is niet echt een onnodig bezwaar schrift. Ze zitten gewoon echt fout.
 
Het wordt nog mooier met die jongens. Ik krijg net een antwoord op mijn bezwaarschrift. Waarin met veel worden wordt verteld dat het bedrag dat de agent op mijn boete heeft vermeld foutief was. Maar dat ik toch maar 86 euro hoef te betalen.

Verder wordt vermeld dat de foutieve naam zal worden gecorrieerd in ja je leest het goed RICHARD. Ik stuur ze verdomme een brief waarin staat dat me voorletter een W is en geen R. Ik heet WICHARD zo moeilijk is het toch niet.

Als het goed is heb ik binnen een paar dagen de nieuwe beschikking in huis. Met daar op weer een R ipv. een W. Dus dan teken ik maar weer bezwaar aan. Denk dat ik maar een a4'tje mee stuur met een grote W in het midden.
 
Ja vind je het gek? als je het uitspreekt hoor je het niet eens..

ze hebben gewoon je brief verkeerd begrepen.. je schiet hier toch niks mee op, behalve dat het tijd kost
 
Ja vind je het gek? als je het uitspreekt hoor je het niet eens..

ze hebben gewoon je brief verkeerd begrepen.. je schiet hier toch niks mee op, behalve dat het tijd kost

Was ook helemaal me bedoeling niet om die boete te ontlopen dat lukt toch niet. Maar wat kun je niet begrijpen wanneer ik aangeef dat die motor van W is niet van R.

En maar klagen dat er zoveel bezwaar schriften binnen komen,
 
Verder wordt vermeld dat de foutieve naam zal worden gecorrieerd in ja je leest het goed RICHARD. Ik stuur ze verdomme een brief waarin staat dat me voorletter een W is en geen R. Ik heet WICHARD zo moeilijk is het toch niet.
Wichard?

Volgens mij hebben je ouders te veel Monty Python gekeken :+
 
er zijn meer mensen hier die er verstand van hebben dan dat jij denkt.
maar die reageren niet om al die belachelijke reacties die ze dan krijgen.
laat de mensen reageren als ze er zin in hebben.
want er is al genoeg met stront gegooid op het forum de laatste tijd.
want we hebben allemaal de zelfde kronkel en deze heet motor(forum).

toer ze

Ook weer een zeer wijze uitspraak *D
 
Wichawd

Dat van het bedwag dat klopt. Een agent legt de beschikking op, die bepaalt ook het bedwag. Als hij een fout bedwag opschwijft kan dat niet wowden vewhoogt door de uitvoewende administwatieve instantie.

Maaw het fout spellen van je voownaam is een kennelijke vewschwijving, daaw helpt geen lieve moedew aan.

:)
 
Wichawd

Dat van het bedwag dat klopt. Een agent legt de beschikking op, die bepaalt ook het bedwag. Als hij een fout bedwag opschwijft kan dat niet wowden vewhoogt door de uitvoewende administwatieve instantie.

Maaw het fout spellen van je voownaam is een kennelijke vewschwijving, daaw helpt geen lieve moedew aan.

:)
L :+ L

Een verschrijving kan toch wel helpen. Een agent had mijn kenteken een keer slordig opgeschreven bij een staande houding. Kreeg de bekeuring vervolgens thuis en daarop was het kenteken verkeerd overgenomen. Netjes teruggestuurd met de opmerking dat ik geen voertuig met een dergelijk kenteken bezit en dat ik er ook nooit mee heb gereden. Niks meer van gehoord })
 
Wichawd

Dat van het bedwag dat klopt. Een agent legt de beschikking op, die bepaalt ook het bedwag. Als hij een fout bedwag opschwijft kan dat niet wowden vewhoogt door de uitvoewende administwatieve instantie.

Maaw het fout spellen van je voownaam is een kennelijke vewschwijving, daaw helpt geen lieve moedew aan.

:)

waahahaha :}
 
Wichawd

Dat van het bedwag dat klopt. Een agent legt de beschikking op, die bepaalt ook het bedwag. Als hij een fout bedwag opschwijft kan dat niet wowden vewhoogt door de uitvoewende administwatieve instantie.

Maaw het fout spellen van je voownaam is een kennelijke vewschwijving, daaw helpt geen lieve moedew aan.

:)
lol

zal me volgende bezwaarschrift ook zo schrijven mischien snappen ze de hint.

Ben bang dat ze de humor er niet van inzien. Maar weer een net briefje maken, doe er alles voor om ze hun geld te geven.
 
Baksteen is net zo'n sukkel als de rest..............
(sorry vooroordeel, ik heb alleen nog nooit een andere ervaring met die gasten gehad)
 
jammer dat je niet de moeite neemt door een uniform heen te kijken , zo zijn er meer hoor , bijv. mensen die motor rijders losers vinden en ze allemaal over een kam scheren met hells angels . kortzichtigheid heet zoiets geloof ik O-)
 
Niet betalen en je broertje moet bezwaar maken niet jij. Laat ze het zelf maar uit zoeken wat er mis is en mischien met een beetje mzzl seponeren ze hem ;)
 
Laat maar, gozert heeft zijn dag niet.. ;)
So....???
D'r zijn idd best mensen die terecht in mindere of meerdere vorm een hekel aan mij kunnen en zullen hebben.

Maar om door een willekeurig iemand die mij helemaal niet kent zo aangesproken te worden :?
Dat iemand zijn dag niet heeft geeft 'm geen rechten in z'n gedrag naar een ander toe.
Zeker door mij te vergelijken met wat hij noemt "de rest" wekt ie de indruk dat hij recht van spreken heeft ??? Prima, maar dan wel met uitleg ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan