Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Column van Olav Mol

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Uit de RaceReport:


Het zou inderdaad niet verkeerd zijn, als we eens een goede minister van Verkeer krijgen, ipv al die uitgezakte wijven die alles met wielen al eng en gevaarlijk vinden.

Graag eentje die zelf zijn dienstwagen bestuurd en prive motorrijdt.
 

Ik denk dat een zo'n figuur in de politiek geen kwaad kan. Dan laten we hem regelmatig over Neteleding heen gaan dan gebeurt er misschien ooit nog eens wat positiefs met het Nederlandse verkeer.
 
Als je Olav Mol helemaal geweldig vindt, dan moet je voor de aardigheid eens kijken op het Jos Verstappen forum www.verstappen.nl : daar vinden regelmatig verwoede discussies plaats over de kwaliteiten van Olav Mol.

Enne, van zijn maatje Jack Klooi wordt geen spaan heel gelaten... Geheel terecht vind ik!
 
Ahhh, Sjek Plooj (Mai neem is Sjek Plooj).

Als Olav komt kijken kan Sjek niet ver weg zijn. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat er wel een stijgende lijn waarneembaar is in zijn interviews. (licht stijgend, maar toch )

De discussies over Olav zullen zeker niet van de lucht zijn, maar aan de andere kant kan het het erg van hem waarderen dat hij Formule 1 in Nederland op de kaart heeft gezet en daarmee ook de Nederlandse autosport weer wat meer aandacht heeft gegeven.

Als ze bij RTL5 nou Murray Walker contracteren voor de F1 en Olav en Murray het commentaar gaan doen en Allard Kalff weer in de pits laten sprinten........
 
Ja, weet iemand wat er met ons kalfje is gebeurd.. Kvond hem al niks, maar iig beter dan sjek plooi... ( net zo erg als onze jaap van eurosport )

_________________
Ik
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-07-30 16:32 ]
 
Je bedoelt Allard Kalff ?
Die is naar Amerika vertrokken om daar autosportevenementen te gaan bestuderen. Hij heeft nog het commentaar van de Indy 500 gedaan.

 
Bij God Ollie je hebt gelijk Die Tuthola's van verkeer and whatever ....in de sloot ermee.
Ik heb niks tegen vrouwen in de politiek, maar laten ze zich gedragen.....