Compleet uitlaatsysteem LASER voor ZZR600

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
A

Anoniempje442

Guest
Hello, I am back, zowel op het forum als op de ZZR600 8-)

ZZR heeft vandaag zijn grote beurd gehad voor het komende seizoen, leuke kosten gemaakt :X maar beslist noodzakelijk gezien bv 3 kleppen inmiddels te strak stonden, verder weinig problemen gehad met onderdelen maar wel de opmerking dat mijn uitlaatbochten lek waren :r origineel kawasaki aanschaffen €892,=, zonder montage, alternatief een compleet Laser systeem laten plaatsen (4 in 1) voor €620,= pleuries geheel compleet, klopt dit of kan het allemaal nog iets goedkoper volgens de insiders hier op het forum, volgens mij is dit best wel een schappelijke prijs of heb ik dit mis ???

Gaarne jullie reacties, thx....
 
Als dat voor die prijs inc. spruitstuk is, dan is dat een schappelijke prijs voor die Laser. Ik heb voor mijn Laser op mijn Viffer 550E betaald en dat was zonder spruitstuk.

Ik kwam na aanleiding van een tip terecht op: http://www.jossmit.nl/menu.htm

ZZ-R600 /400 / 89-'92 / ZX600D

LASER Pro d'Or compleet 4-2-1 systeem Carbonfiber Sport 604.32
LASER Pro d'Or compleet 4-2-1 systeem ProFile Sport 551.22
LASER Pro d'Or compleet 4-2-1 systeem ProFile Gekeurd 604.32
LASER ProfRace compleet 4-2-1 systeem Aluminium Racing 444.05
LASER ProfRace compleet 4-2-1 systeem Carbonfiber Racing 494.62

Als er iemand een goedkoper adres weet voor een compleet systeem, reageer svp ?
 
Bedankt voor de reacties, ik heb een:

LASER Pro d'Or compleet 4-2-1 systeem ProFile Sport besteld !!

Totale kosten inclusief montage ongeveer €800,= :r

Is er iemand die een audio file heeft van deze demper :?
 
Ik heb al besteld en de opdracht tot montage gegeven, ik houd ze liever te vriend die monteurs, en zelf plaatsen lijkt mij geen goed idee, heb weinig zin in afbrekende bouten en er onder liggen zonder de motor op sleutelhoogte te hebben.

€800,= is mijn uiterste prijs voor deze set, het kan minder worden, hoop ik 8-)

Eerlijk gezegd ben ik enorm nieuwschierig naar het geluid *D
 
Ik heb nog de originele uitlaten met bochte liggen,is van een zzr 600, 1995 dacht ik, doe een bod dan kun je ze ophalen

Thanks voor je aanbod, maar ik heb zojuist besteld en de montage geregeld, en ik heb een 92 uitvoering, D model, en weet niet of het hetzelfde is....
 
Terug
Bovenaan Onderaan