Consequenties gepakt met wheelie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou was mijn reactie op pagina 1 nou ook niet bepaald een "antwoord" op jouw vraagt. Wil nog wel even opmerken dat ik afgelopen vrijdag bij de IKEA was en dat er wel heull veull dozen lagen. Dus dat is dan wel weer positief :P

Anderzijds: ik denk dat je sneller een bruikbare reactie hebt van het OM dan hier.
Maar okay. tweede keer zelfde feit, OM gaat erover denken; zal meer zijn dan een geldboete gok ik zo. Want zij zullen vast beredeneren: geldboete werkt blijkbaar niet gezien verleden.


Ik verwacht dat ze een EMG opleggen. En dat is rete duur. Dus hoop voor jou van niet Maar is meest voor de hand liggend denk ik. Ik zet daar eerder mn geld op in dan dat ze je rijbewijs innemen voor x-aantal maanden.

:W

Op de site van Rijksoverheid staat tot 3 keer geldboete en daarna wordt er naar je rbw gekeken. Helaas stond er wel een sterretje bij feitcode k177, dus er zijn nog alternatieven die opgelegd mogen worden, daar was ik dus naar op zoek. Hoop dat dit mijn vraag wat verduidelijkt. :)
 
Zeven paginas zoete inval aan gezeur (inclusief ikzelf :) ) en nog snap je niet dat het iedereen z'n punt juist het tegenovergestelde is? :')

Misschien moet je een paar posts terug even lezen, daar wordt direct de relatie gelegd tussen een politieauto over het hoofd zien en je rijskills, hoezo vergezocht _O-
 
Misschien moet je een paar posts terug even lezen, daar wordt direct de relatie gelegd tussen een politieauto over het hoofd zien en je rijskills, hoezo vergezocht _O-

Je hebt gelijk, er had beter gereageerd kunnen worden op je gebrek aan waarnemingsvermogen en omgevingsbewustzijn.
Die zijn nl belangrijker dan rijskills om je veilig door het verkeer te begeven.
 
Je hebt gelijk, er had beter gereageerd kunnen worden op je gebrek aan waarnemingsvermogen en omgevingsbewustzijn.
Die zijn nl belangrijker dan rijskills om je veilig door het verkeer te begeven.

Geef het beestje een naam. Termen verdraaien doet me
echt denken met het disucssieren met m’n neefje van 12
 
Laatst bewerkt:
WTF heb jij gedaan dan?!?!


Ben gewoon helemáál los gegaan maar niet gepakt ofzo. De politie is bijna overal wegbezuinigd tijdens mislukte reorganisaties, dus de pakkans is klein.
Je komt thuis en gaat erover nadenken en komt tot de conclusie dat je in elke kilometer in Nederland en Duitsland wel een overtreding gemaakt hebt, waaronder zware.

Als ik mijn hele route gevolgd en gefilmd was door de plietsie, dan was het gewoon een levenslange schorsing geworden.
 
Ben gewoon helemáál los gegaan maar niet gepakt ofzo. De politie is bijna overal wegbezuinigd tijdens mislukte reorganisaties, dus de pakkans is klein.
Je komt thuis en gaat erover nadenken en komt tot de conclusie dat je in elke kilometer in Nederland en Duitsland wel een overtreding gemaakt hebt, waaronder zware.

Als ik mijn hele route gevolgd en gefilmd was door de plietsie, dan was het gewoon een levenslange schorsing geworden.


Ik moet er alleen wel bijzeggen dat ik geen wheelies gedaan heb. Wel na afloop 1 burn-out bij mijn zuster in de tuin.
Ze lag met de bikini aan in de son. Ik heb daar toen een biertje gedronken. Fles was al even leeg en toen kwam mijn zwager buiten.
Die had ook zijn in een biertje en vroeg of ik er ook nog eentje wou. Na enige twijfel heb ik toegestemd.
Nog een tijdje dom gelult en toen ben ik de resterende 2km naar buis heen gereden.
Ook toen geen plietsie of kinderwagens gezien O-) :$
 
Nou was mijn reactie op pagina 1 nou ook niet bepaald een "antwoord" op jouw vraagt. Wil nog wel even opmerken dat ik afgelopen vrijdag bij de IKEA was en dat er wel heull veull dozen lagen. Dus dat is dan wel weer positief :P

Anderzijds: ik denk dat je sneller een bruikbare reactie hebt van het OM dan hier.
Maar okay. tweede keer zelfde feit, OM gaat erover denken; zal meer zijn dan een geldboete gok ik zo. Want zij zullen vast beredeneren: geldboete werkt blijkbaar niet gezien verleden.

Ik verwacht dat ze een EMG opleggen. En dat is rete duur. Dus hoop voor jou van niet Maar is meest voor de hand liggend denk ik. Ik zet daar eerder mn geld op in dan dat ze je rijbewijs innemen voor x-aantal maanden.

:W

Ik ga voor beide rijbewijs kwijt en EMG *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Geef het beestje een naam. Termen verdraaien doet me
echt denken met het disucssieren met m’n neefje van 12

Lukt het van hem wel te winnen?

zoals ik al zei over mn voormalig buurjongen, 5 motoren plat gereden zn vader smeekte hem normaal te doen..is hem niet gelukt de 6e motor werd zn waterloo..

En als de antwoorden je niet bevallen ga dan lekker met ja-knikkers praten, een pipo auto over het hoofd zien terwijl je juist dingen doet die inwoners van pipowagens niet mogen zien _O-

Je zult toch niet veranderen of de boete nu 200 of 700 is.

have a good night...next!

:W
 
Ik benoem iets heel anders dan jij, niet op de inhoud reageren doet denken aan een 8 jarige.

Ja want rijskill is een dusdanig scherp afgebakende
term. Laat me niet lachen man. Jij bent het type dat graag discussiërt om te discussiëren volgens mij :} laten we het er maar op houden dat we het eens zijn dat we het oneens zijn. *D
 
Laatst bewerkt:
Ja want rijskill is een dusdanig scherp afgebakende
term. Laat me niet lachen man. Jij bent het type dat graag discussiërt om te discussiëren volgens mij :} laten we het er maar op houden dat we het eens zijn dat we het oneens zijn. *D


Hij discuteert beroepshalve graag en dat ga je ook nooit winnen ......... na je wheelie :+
 
Wil ooit nog eens zo'n wheelie cursus gaan doen,
M'n vfr tot nu toe een ketting en een paar keerringen afgeschreven ,
en vrij impotente wheelie's als resultaat.
Zeg maar een beetje wappen met een halve slappe , ziet er niet uit
en hem omhoog houden lukt al zeker niet.

Misschien toch eens ... gaan sparen voor een ouwe TL1000 of zo *kwijl*
 
Laatst bewerkt:
Ja want jullie op motorforum zijn natuurlijk altijd scherp en maken nooit foutjes. Het feit dat ik met sportieve rijstijl inclusief wheelies al 12 jaar geen ongelukken heb meegemaakt of veroorzaakt is daar een beperkte vorm van bewijs van, los van een portie geluk die iedereen van tijd tot tijd heeft. Voor de rest voor alle zure, beste stuurlui staan aan wal-figuren, no risk no fun :9
Was antwoorden op de vragen te confronterend? Dan wordt het lastig als je naar de rechtbank moet.

N.a.v. je reacties denk ik dat je na een boete gewoon verder gaat met je "risk and fun" rijstijl, want je bent er van overtuigd dat jouw skills een garantie zijn voor een goede afloop.

Ga dan weer crossen, minder risico op boetes/RBW kwijt, meer lol dan op de openbare weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan