Contactslot verwijderen CBR600RR

Boebie

Die hard MF'er
14 jan 2012
271
0
Urk
Heeft iemand een beschrijving hoe je het contactslot moet verwijderen van een Honda CBR600RR 2003-2004.

Met name de kabels door verbinden etc... om te starten zonder sleutel. :?
 
Hrc kabelboom erop,wordt hij ook sneller van. 8-)
Ik weet niet of zo`n pc37 een transpondersleutel heeft,maar dan zal je de ontvanger met sleutel ook een plekje moeten geven.
Het doorverbinden is verder een kwestie van met een spanningzoeker even kijken waar en wanneer er spanning op komt.
Van daar uit kan je het op een schakelaar knopen. :Y
 
HRC draadboom/ECU is in principe plugandplay en geeft ook meer toeren als stock.
Als je het met standaard draadboom wil doen word dit volgens mij meestal gedaan door de HISS-ring en sleutel (of alleen de chip uit de sleutel) ergens bij elkaar te tapen en voorbeeld onder de tank te plaatsen, het contact moet je dan aan/uit schakelen met een schakelaar op twee van de contact draden.
Ofwel een schakelaar gebruiken die wat stroom kan verdragen of het via een relaiscontact schakelen.
Hier een paar write-ups van 600RR.net voor het idee, let op, in USA hebben ze geen HISS dus vergeet niet je sleutel en chip !
bypass stock switch? - 600RR.net
Ignition bypass? - 600RR.net
question about going keyless - 600RR.net

Ook handig de mod die op 600RR.net te vinden is om je fan handmatig te schakelen, daarmee hou je de motor weer wat beter op bedrijfstemperatuur als je bijvoorbeeld staat te wachten in de pitsstraat., is maar één schakelaar over het relais-contact.
 
Laatst bewerkt:
Ten kate bellen en start/stop schakelaar van hun kopen. Verder hissring vasttapen en onder je tank plaatsen zoals al gezegd is.
 
@chrisjemol: dan moet er toch ook nog ergens op de ecu een extra +12v aangesloten worden??
 
Is er iemand misschien op zoek naar zijn gestolen CBR??
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan