Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hrc kabelboom erop,wordt hij ook sneller van.
Ik weet niet of zo`n pc37 een transpondersleutel heeft,maar dan zal je de ontvanger met sleutel ook een plekje moeten geven.
Het doorverbinden is verder een kwestie van met een spanningzoeker even kijken waar en wanneer er spanning op komt.
Van daar uit kan je het op een schakelaar knopen.
HRC draadboom/ECU is in principe plugandplay en geeft ook meer toeren als stock.
Als je het met standaard draadboom wil doen word dit volgens mij meestal gedaan door de HISS-ring en sleutel (of alleen de chip uit de sleutel) ergens bij elkaar te tapen en voorbeeld onder de tank te plaatsen, het contact moet je dan aan/uit schakelen met een schakelaar op twee van de contact draden.
Ofwel een schakelaar gebruiken die wat stroom kan verdragen of het via een relaiscontact schakelen.
Hier een paar write-ups van 600RR.net voor het idee, let op, in USA hebben ze geen HISS dus vergeet niet je sleutel en chip ! bypass stock switch? - 600RR.net Ignition bypass? - 600RR.net question about going keyless - 600RR.net
Ook handig de mod die op 600RR.net te vinden is om je fan handmatig te schakelen, daarmee hou je de motor weer wat beter op bedrijfstemperatuur als je bijvoorbeeld staat te wachten in de pitsstraat., is maar één schakelaar over het relais-contact.