corona gekocht

hij heeft nog steeds niet betaald volgens mij ... B|
Hij heeft ook niets meer laten horen, hoop dat hij me niet iut bed belt morgen vroeg. ( anders zeg je hem dat je het verkoopt aan de topic starter :+ ; zal hij snel betalen en kan het hier van de kast weg)
 
blij dat ie bij een mf'er is terecht gekomen, kan ik em toch nog eens bewonderen *D
Je zult hem zeker nog vaak tegen komen, tot februari 2005 staat ie alleen nog bij safe, dan gaat mijn rijbewijs pas over op een zwaar rijbewijs. Heb je toevallig een lijstje met dingen die je er aan hebt gedaan? Ik zag namelijk op je site (en op de motor) al dat er andere remmen en vering onder zat. Maar is ie ook dynojet geweest? En is er daar iets aan gebeurd? Man, je kunt je half niet voorstellen hoe blij ik er mee ben, bedankt dat je hem hebt verkocht! :}
 
Je zult hem zeker nog vaak tegen komen, tot februari 2005 staat ie alleen nog bij safe, dan gaat mijn rijbewijs pas over op een zwaar rijbewijs. Heb je toevallig een lijstje met dingen die je er aan hebt gedaan? Ik zag namelijk op je site (en op de motor) al dat er andere remmen en vering onder zat. Maar is ie ook dynojet geweest? En is er daar iets aan gebeurd? Man, je kunt je half niet voorstellen hoe blij ik er mee ben, bedankt dat je hem hebt verkocht! :}


nou :X
het meeste heb ik er weer afgehaald hehe
ik heb nog een powercommander liggen, met een map speciaal afgesteld voor die fiets *D
hotcam zit nu op mn eigen motor, stuurdemper, achterlicht en snelstellers heb ik helaas al verkocht.

maar de beste goodies zoals vering, wave schijven, sb3 remblokken en stalen leidingen zitten er nog op ;)

ik had die power commander al verkocht, maar die kerel reageert niet meer. als ik volgende week niks gehoord kan je em weer overnemen als je wilt. scheelt je toch weer 100 eu voor het afstellen ;)
 
Gaaf, heel graag, moet ie kosten, mocht ie nog beschikbaar blijken te zijn?
Ik dacht toch echt te zien dat er nog een stuurdemper op zat?! Of is dat een 1 of ander standaard ding? Ik sta op het punt om een two brothers racing uitlaat te kopen, zo'n mooie gepolijste :) Heb je toevallig het zitje achterop ook nog?
 
Gaaf, heel graag, moet ie kosten, mocht ie nog beschikbaar blijken te zijn?
Ik dacht toch echt te zien dat er nog een stuurdemper op zat?! Of is dat een 1 of ander standaard ding? Ik sta op het punt om een two brothers racing uitlaat te kopen, zo'n mooie gepolijste :) Heb je toevallig het zitje achterop ook nog?

ik had een hyperpro stuurdemper. die er nu opzit is de standaard (overigens gloednieuw, want ik had em al vrij snel vervangen)
en het zitje heb ik bij safe achtergelaten, dus die moeten hun nog hebben (ben er nog speciaal voor teruggereden)

mail me volgende week maar over die power commander
 
mooi zo, dan weet ik dat, kunnen ze me daar niet op naaien!
Ik mail je volgende week ergens ff. Wat voor motor rijd je nu?
 
heeeeeeeeeee ,ik heb nog een paar mooie filmpjes van burnouts enz...
van die fiets :}



nee hoor grapje ;)


succes met Voske zijn moto , ik denk dat ie stiekem wat jaloers op je is , want eigenlijk zag hij hem liever dan zijn nieuwe Gixxer :+

en neen , je corona is niet sneller dan een R6 :X
zul je toch een 2006 model moeten kopen hehehehehe grapje hé Voske
 
mooi zo, dan weet ik dat, kunnen ze me daar niet op naaien!
Ik mail je volgende week ergens ff. Wat voor motor rijd je nu?

DSC03025.jpg


:]
 
Ik ben bang dat ik, ondanks mijn goede voornemens niet veel anders dan voske ga rijden. Vind het wel grappig om de uitlaat van mn er5 tegen de grond te leggen :9 .
full
 
Ik ben bang dat ik, ondanks mijn goede voornemens niet veel anders dan voske ga rijden. Vind het wel grappig om de uitlaat van mn er5 tegen de grond te leggen :9 .
(Afbeelding)
als je met de corona de uitlaat tegen de grond rijd, zonder verdere onderdelen te beschadigen, krijg je van mij een pint ;)

@voske
er komt bij mij een volledige Laser uitlaat onder
de collecter was geplooit en was niet meer bruikbaar.
PC er terug op en een bezoekje in Goes. Benieuwd wat er dan uitkomt.
 
Is volgens mij de -ex van Voske. Niks mis mee hoor, was/is (doorhalen wat niet van toepassing is) toch een poser :o


:^ idd ja. ik zat eerst te kijken of ie van corona shorty was, maar hij was idd van voske... ik herkende hem aan die 4 en die wave schijven.
 
Grappig...ik zie in je profiel dat je ooit een TLR wilt.
Dat was Voske z'n 1-ste motor. :)

Je hebt een mooie motor gekocht!
Veel plezier ermee volgend jaar. 8-)
 
Haha. Nee leek me niet verstandig om van een 25kw brommer over te stappen op een TL1000R. Over een jaartje of 3 ofzo misschien wel :)
 
wouw toffe bike veel succes er mee.

Die bij motoport rockanje heb ik vorige week ook nog zien staan, stond daar al lang te koop heb je echt net mis gegrepen als hij nu verkocht is maar dezen motor ziet er ook goed uit alleen de zaak niet zo.

succes er mee
 
Tja, nog niet veel ervaring met safe. Weet alleen wel dat ik nu een mooiere fiets met meer extra's en voor minder geld heb gekocht, alleen wat meer kilometers....
 
Voske, zou je mij misschien nog wat meer over die motor willen vertellen? Ben wel nieuws gierig wat ie kan enzo. Top, welke snelheid nog powerwheelies? Dat soort dingen. En weet je misschien nog ergens waar ik makkelijk aan onderdelen kan komen, vind bike-design niet zo heel duidelijk
 
Voske, zou je mij misschien nog wat meer over die motor willen vertellen? Ben wel nieuws gierig wat ie kan enzo. Top, welke snelheid nog powerwheelies? Dat soort dingen. En weet je misschien nog ergens waar ik makkelijk aan onderdelen kan komen, vind bike-design niet zo heel duidelijk

mail me maar
 
Had ik al geprobeerd maar je mailadres is onzichtbaar, je kunt mij mailen op chris@kabelfoon.net om je mailadres te laten weten :)
 
wat een lelijk ding!

@Voske wat je nu hebt is wel heel gaaf!
maar waarom een laser, koop je een alfa, zet je
er een opel-demper op :?

oke, smaken verschillen, maar dit soort dingen :X

edit, dit is toch wel de mooiste kleur! :9
 
Gelukkig verschillen smaken idd. Ik blijf er iig héééééééél erg blij mee! Maar om dan zelf op een blade te rijden is wel een beetje afgezaagd hoor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan