Corona nieuws mbt ons circuitrijden

ja die 60min van tevoren pas het paddock op mogen geeft zeker een probleem met bijv de bandenwarmers, inschrijving en keuring
maar goed we mogen weer rijden
 
Ongelovelijk ook hoe er diverse mensen direct in problemen beginnen te denken bij die post van Racecracks op facebook.
Ja maar dan kan ik niet dit..... ja maar ik moet dat..... Ja maar, hou gewoon je bek te zeiken!! Niemand verplicht je om te komen!!

als je 1.5 uur voor die tijd, bij de poort staat laten ze je ook heus wel binnen lijkt mij ;)

Je mag geen vraagtekens zetten bij de praktische uitvoerbaarheid van de regels? Gewoon bek houden, begrijp ik dus...
 
Uiteraard kun/mag je daar over speculeren, maar mensen kunnen toch ook positief zijn en in oplossingen denken? of is dat teveel gevraagd?
Wees blij dat je uberhaupt de baan weer op mag.

Op facebook was er iemand die zei: ja maar ik heb al 1.5 uur nodig om alleen uit te pakken.
Nou dan heb je direct een goeie leer om te kijken hoeveel onnodige kutzooi je mee sleept wat je eigenlijk niet nodig hebt op een vrijrijden dag, of in de bus/trailer/vrachtwagen kunt laten liggen ;)

En als er niet overnacht mag worden op de paddock. Boek een hotel, ga met je caravan op een parkeerplek staan buiten het TT-Circuit, informeer bij een bekende ofzo... Volgens mij is het allemaal niet zo heel moeilijk.
 
Uiteraard kun/mag je daar over speculeren, maar mensen kunnen toch ook positief zijn en in oplossingen denken? of is dat teveel gevraagd?
Wees blij dat je uberhaupt de baan weer op mag.

Op facebook was er iemand die zei: ja maar ik heb al 1.5 uur nodig om alleen uit te pakken.
Nou dan heb je direct een goeie leer om te kijken hoeveel onnodige kutzooi je mee sleept wat je eigenlijk niet nodig hebt op een vrijrijden dag, of in de bus/trailer/vrachtwagen kunt laten liggen ;)

En als er niet overnacht mag worden op de paddock. Boek een hotel, ga met je caravan op een parkeerplek staan buiten het TT-Circuit, informeer bij een bekende ofzo... Volgens mij is het allemaal niet zo heel moeilijk.

Nou dat JIJ je rondjes zonder spullen rijd prima maar genoeg mensen die het wat uitgebreider aanpakken.

Eens dat we blij moeten zijn weer te mogen maar met koude slicks de baan op wil niemand.
 
Uiteraard kun/mag je daar over speculeren, maar mensen kunnen toch ook positief zijn en in oplossingen denken? of is dat teveel gevraagd?
Wees blij dat je uberhaupt de baan weer op mag.

Op facebook was er iemand die zei: ja maar ik heb al 1.5 uur nodig om alleen uit te pakken.
Nou dan heb je direct een goeie leer om te kijken hoeveel onnodige kutzooi je mee sleept wat je eigenlijk niet nodig hebt op een vrijrijden dag, of in de bus/trailer/vrachtwagen kunt laten liggen ;)

En als er niet overnacht mag worden op de paddock. Boek een hotel, ga met je caravan op een parkeerplek staan buiten het TT-Circuit, informeer bij een bekende ofzo... Volgens mij is het allemaal niet zo heel moeilijk.

Laat ik voorop stellen dat ik ontzettend blij ben dat we weer kunnen racen. Ik zit hier al heel lang op te wachten en zal mij zeker aan de maatregelen houden die zijn opgesteld zodat iedereen weer kan racen.

Je kan zeker positief zijn, maar ik kan inkomen dat mensen vraagtekens zetten bij de maatregelen die theoretisch navolgbaar zijn en in de praktijk (moeilijk) uitvoerbaar zijn. Ik ben het eens met Roy "R"acing dat ze waarschijnlijk bedoelen dat je niet de avond van te voren naar Assen komt. Maar dat is een interpretatie.

Een uur/anderhalve uur is best kort om binnen de nieuwe regels je plekje te vinden, in te schrijven, motor klaar te maken, etc. Maar dat is mijn mening.
 
Nou dat JIJ je rondjes zonder spullen rijd prima maar genoeg mensen die het wat uitgebreider aanpakken.

Eens dat we blij moeten zijn weer te mogen maar met koude slicks de baan op wil niemand.

Eens en je slaat de spijker op zijn kopt met je 2e punt. Ik denk dat mensen risico's gaan nemen omdat ze zo lang niet hebben kunnen rijden en geen sessie willen missen en dus maar met koude slicks de baan op gaan en het risico nemen. Onderliggend was dat ook mijn punt. De regel waarop ik doelde, kan ook risico's met zich mee brengen.

Maar laten we positief blijven (geen sarcasme), en blij zijn dat we weer kunnen rijden. Ik wilde alleen aanhalen dat maatregelen best wel vragen oproepen en die te volgen zijn.
 
Nou dat JIJ je rondjes zonder spullen rijd prima maar genoeg mensen die het wat uitgebreider aanpakken.

Eens dat we blij moeten zijn weer te mogen maar met koude slicks de baan op wil niemand.

Ik heb ook een hele zwik aan spullen bij me hoor, maar dat ga ik echt niet allemaal uit die trailer trekken. Pas als het nodig is.
zodra je aankomt, motor uit de kar , warmers erom en dan de tent gaan opzetten etc etc. Als je denkt dat je dan niet genoeg warmte in je banden hebt, doe je de eerste 2 rondjes toch even iets rustiger aan.

@Weledelzeergeleerde Werkpaard: ik begrijp ook heus wel dat het niet ideaal is en dat er vraagtekens zijn. Maar ik wordt er gewoon heel naar van dat mensen direct beginnen te piepen.
 
Ik heb ook een hele zwik aan spullen bij me hoor, maar dat ga ik echt niet allemaal uit die trailer trekken. Pas als het nodig is.
zodra je aankomt, motor uit de kar , warmers erom en dan de tent gaan opzetten etc etc. Als je denkt dat je dan niet genoeg warmte in je banden hebt, doe je de eerste 2 rondjes toch even iets rustiger aan.

@Weledelzeergeleerde Werkpaard: ik begrijp ook heus wel dat het niet ideaal is en dat er vraagtekens zijn. Maar ik wordt er gewoon heel naar van dat mensen direct beginnen te piepen.

Tuurlijk, zo zal iedereen werken maar haasten = dingen vergeten en fouten maken. Dat kan iets onschuldigs zijn van transponder monteren totdat ene boutje natrekken.

Uiteindelijk is het ook niet wenselijk dat iedereen 3u voor de poort wacht omdat ze die nog dicht hebben.


Maar hoe dan ook verwacht ik dat het allemaal best goed komt en het is ook allemaal nieuw dus leren gaandeweg.
 
Ja, Ik ben blij dat we weer mogen.

Ja, Ik begrijp de meeste nieuwe regels mbt corona.

Ja, ik ga me er zo goed en kwaad aan houden (doe ik nu ook al)

Nee, Ik begrijp niet waarom je de avond voor de trackday niet het terrein op mag.
Het paddock is namelijk coronaproof.
Er zijn veel deelnemers die al uren onderweg zijn en dus 's morgens om 5 uur in de auto stappen.
Die zijn aan het einde van de dag afgepeigerd.
Bovendien zullen er genoeg zijn die voor de ingang gaan overnachten, zonder sanitair en dichter op elkaar dan op het paddock.
Kan volgens mij niet de bedoeling zijn.
 
Ik denk dat ze idd alleen 'jurisdictie' hebben op het terrein zelf en in dat opzicht is het dan wel 'logisch' dat ze deze richtlijnen aanhouden.

Normaal overnacht ik ook altijd op het paddock, maar dat zal 'm niet worden, dus vroeg opstaan.
Haasten ga & wil ik niet doen, dus als ik niet uitkom en ik moet de eerste sessie overslaan, so be it.
Ben al blij dat er gereden kan/mag worden!

Had ook zomaar niét kunnen zijn.
 
Ik denk dat ze idd alleen 'jurisdictie' hebben op het terrein zelf en in dat opzicht is het dan wel 'logisch' dat ze deze richtlijnen aanhouden.

Normaal overnacht ik ook altijd op het paddock, maar dat zal 'm niet worden, dus vroeg opstaan.
Haasten ga & wil ik niet doen, dus als ik niet uitkom en ik moet de eerste sessie overslaan, so be it.
Ben al blij dat er gereden kan/mag worden!

Had ook zomaar niét kunnen zijn.

juist dan maar 1e sessie over slaan, rust kan je redden.
 
Ik denk dat ze idd alleen 'jurisdictie' hebben op het terrein zelf en in dat opzicht is het dan wel 'logisch' dat ze deze richtlijnen aanhouden.

Normaal overnacht ik ook altijd op het paddock, maar dat zal 'm niet worden, dus vroeg opstaan.
Haasten ga & wil ik niet doen, dus als ik niet uitkom en ik moet de eerste sessie overslaan, so be it.
Ben al blij dat er gereden kan/mag worden!

Had ook zomaar niét kunnen zijn.

Zet je tent hier maar in de tuin kerel ;) 20 min vanaf het circuit.

Wat mensen volgens mij over het hoofd zien ; er komt nog een update, er kan dus nog van alles veranderen en volgens mij geldt dit hoogstens voor de maand juni.. aangezien er in juli weer meer "vrijheid"mogelijk is.

Zo hebebn we 2x een pitbox geboekt met 4 en 7 man, als er maar 3 man in mag verwacht ik een compensatie oid maar ik ga daar niet in de fb post over lopen mekkeren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan