- Onderwerp starter
- #76
ik denk van 95/96heel flauw..via de site van de rdw....
dan is er goed veel aan veranderd zeg
edit: mijn xr is 3 dagen ouder
Het is een XR van bouwjaar '89
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik denk van 95/96heel flauw..via de site van de rdw....
dan is er goed veel aan veranderd zeg
edit: mijn xr is 3 dagen ouder
geen voorremschijf?Er zit een 38 op en het voorwiel komt toch in zijn 1 en 2 in de lucht.Dit is de tweede XR die we hebben omgebouwd.
Hier een pic van de eerste en degene die kan raden van welk bouwjaar het is kent de xr goed.
(Afbeelding)
Was leuk en gaaf om het daar te zien en mijn motor liep veel lekkerder op half en constant gas na het afstellen van die luchtschroef door jouw.Vandaag lekker raggen in het zand van Maasvlakte.Worldbeater was ook effe langs gekomen.Die 500 van hem rijd wel lekker met de sm wielen.
Was leuk en gaaf om het daar te zien en mijn motor liep veel lekkerder op half en constant gas na het afstellen van die luchtschroef door jouw.
Als het kouder is moet het zeker gelijk weer. Moet het principe nog eens opnieuw horen van je.
Morgen komt mijn uitlaat binnen, en dan zal ik hem wel flink armer dus feller kunnen zetten.
En die gashandling van jou, perfect. Hij wordt bij mij wel licht van voren (trekt ook iets beter nu) en versneld als een gek, (supersport zal er moeite mee hebben) maar omhoog komt hij zonder truuken zeker niet.
Zie je weer volgende week bij die SM'races bij de Spaanse Polder.
Wat is er zo bijzonder aan die bougie's dan.
Normaal is een NGK R bougie toch ook een topper?