CR500 cross binnenkort CR500 supermotard

Vandaag lekker raggen in het zand van Maasvlakte.Worldbeater was ook effe langs gekomen.Die 500 van hem rijd wel lekker met de sm wielen.Ik kan niet wachten om mijn motor af te hebben.Oja,worldbeater door oefenen en je gaat het zeker onder de knie krijgen.=>je motor makkelijk op het achtewiel krijgen.
De foto's komen zo.m'n camera is in m'n broertje zijn auto en die is nog niet thuis.Ook heb ik een film van de hele dag inclusief dragraces van de Hayabusa club die gisteren in Roosenburg waren.
 
en kan het aub misschien dat het geen quicktime filmpjes meer zijn? :) kan ik ze ook zien ;)
 
Vandaag lekker raggen in het zand van Maasvlakte.Worldbeater was ook effe langs gekomen.Die 500 van hem rijd wel lekker met de sm wielen.
Was leuk en gaaf om het daar te zien :} en mijn motor liep veel lekkerder op half en constant gas na het afstellen van die luchtschroef door jouw. :}

Als het kouder is moet het zeker gelijk weer. O-) :+ Moet het principe nog eens opnieuw horen van je. :P

Morgen komt mijn uitlaat binnen, en dan zal ik hem wel flink armer dus feller kunnen zetten. *D

En die gashandling van jou, perfect. Hij wordt bij mij wel licht van voren (trekt ook iets beter nu) en versneld als een gek, (supersport zal er moeite mee hebben) maar omhoog komt hij zonder truuken zeker niet. :?

Zie je weer volgende week bij die SM'races bij de Spaanse Polder. 8-)
 
Was leuk en gaaf om het daar te zien :} en mijn motor liep veel lekkerder op half en constant gas na het afstellen van die luchtschroef door jouw. :}

Als het kouder is moet het zeker gelijk weer. O-) :+ Moet het principe nog eens opnieuw horen van je. :P

Morgen komt mijn uitlaat binnen, en dan zal ik hem wel flink armer dus feller kunnen zetten. *D

En die gashandling van jou, perfect. Hij wordt bij mij wel licht van voren (trekt ook iets beter nu) en versneld als een gek, (supersport zal er moeite mee hebben) maar omhoog komt hij zonder truuken zeker niet. :?

Zie je weer volgende week bij die SM'races bij de Spaanse Polder. 8-)


Ik heb weer een paar bougie's besteld uit amerika.Als ik ze heb kan je 1 komen halen. Als je meer info wil hebben over de CR500 moet je naar www.CR500riders.com gaan en daar kan je alles wat je wil weten over de CR500 vinden.
 
Wat is er zo bijzonder aan die bougie's dan. :?

Normaal is een NGK R bougie toch ook een topper? :)
 
Wat is er zo bijzonder aan die bougie's dan. :?

Normaal is een NGK R bougie toch ook een topper? :)

Ik heb ook op ngk/R gereden maar toen had ik splitfire besteld uit amerika en die kennis van me heeft toen gewoon gevraagd om highperformance bougie's voor een CR500.Ik heb dus NGK/Irridiums gekregen en ik merk wel het verschil met de gewone NGK/R
 
Mijn sm is bijna klaar moet alleen wachten op mijn bracket voor mijn remklauw en hopenlijk is het morgen af.Hier zijn een paar foto's van hoe het er nu uit ziet.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan