CR500 cross binnenkort CR500 supermotard

Gisteren zag het er nog zo uit.
misc


Echt een verschil.nu vindt ik het gewoon te gek..kan niet wachten om het te rijden.Ik kan nu wel rijden,maar wil het risico niet nemen om zonder voorrem te rijden.
 
Uitlaatje lijkt wel heel erg wat ik gisteren heb gekocht. :P

full


Verder ziet het er mooi uit, maar waar wil je met dat ding gaan rijden zonder kenteken. :?
 
Verder ziet het er mooi uit, maar waar wil je met dat ding gaan rijden zonder kenteken. :?
[/quote]

Ga hem volgend week op kenteken zetten als ie af is of ik koop een frame dat al op kenteken is
 
Ik denk dat dat wel kan.
CR500 is er al op kenteken, dus dan krijg je voor deze ook wel eengoedkeuring en kenteken.

Kost wel een paar centen, maar je kunt de motor overal gebruiken.

Ander alternatief?

CR500 op kenteken kopen en de boel overzetten. De andere voor 300 euro minder weer verkopen en klaar is Cees. Dag werk en geen papierwinkel!

Staat nog wel één op marktplaats in Gelderland voor 1650 in nette staat ( is van mij geweest en heel fris ).
 
Ik heb ook de zijkappen aangepast en zo ziet het er nu uit.
(Afbeelding)
:}

Maar is dit de machine waar ik je vorige week mee in het zand zag?
Hoe ga je dat doen in de toekomst, iets erbij kopen??
Ik neem aan dat je dat niet wilt opgeven.
Ik denk dat dat wel kan.
CR500 is er al op kenteken, dus dan krijg je voor deze ook wel eengoedkeuring en kenteken.

Kost wel een paar centen, maar je kunt de motor overal gebruiken.
Ik denk niet dat het RDW dat doet.
 
:}

Maar is dit de machine waar ik je vorige week mee in het zand zag?
Hoe ga je dat doen in de toekomst, iets erbij kopen??
Ik neem aan dat je dat niet wilt opgeven.Ik denk niet dat het RDW dat doet.
Ik behou mijn cross wielen nog en wanneer ik naaar de maasvlakte ga is het gewoon wielen verwisselen.In de toekomst ga ik wel een andere kopen om te crossen,maar dan een 250 of een 450.De 500 is eigenlijk een beetje te groot voor de maasvlakte.
 
Het is eindelijk af.ik heb vandaag mijn adapter gekregen voor mijn remklauw en effe een ritje gemaakt.Het is en blijft een BEEST op 2 wielen.Ik ga morgen naar Aad om een iets kleinere achtertandwiel te halen.Ik heb nu een 43 erop maar die is nog steeds te groot.Ik hou het voorwiel echt niet op de grond bij het optrekken,dus morgen een kleinere opzetten en dan kijken hoe het rijd.Als alles goed is ga ik binnenkort racen tegen een paar 600cc superbikes in de 400m.Ik moet dan eerst goed weg zien te komen van de start.Morgen effe testen en dan maak ik gelijk wat pics en misschien een klein filmpje.
 
Klote flikken!!!!! :( Ze hebben mijn motor in beslag genomen.Ze beweren dat het framenummer niet klopt en dat ze het laten onderzoeken..Ik heb mijn aankoop verklaring van de vorige eigenaar overhandigd en dat was toch niet genoeg voor ze.Ook hebben ze me laten brommen in de bak voor 7 uren,want ze verdachten me van diefstal en heling.Na het afleggen van mijn verklaring mocht ik weer naar huis,maar mijn motor blijft voor nader onderzoek.Het waren weer van die groentjes die denken dat ze beter weten.Mijn frame is nooit overgespoten en de nummers zijn origineel.Zelfs een vriend van me die bij me was hadden ze ook aangehouden en zijn motor in beslag genomen.Hij mocht na verhoor gelijk zijn motor meenemen.Ook de vorige eigenaar waar ik mijn motor heb gekocht kan het niet begrijpen.Die zei me dat hij de motor van iem had gekocht en dat die het van JH Motoren had gekocht en dat ik daar effe naartoe bel.Ik bellen en voor mijn pech zijn ze uitlandig voor werk.Ze zijn 20 juni terug.Ik ben echt woest nu.Heb bijna 3mnd gevochten om mijn motor om te bouwen en de dag dat het helemaal af is nemen die malloten het in beslag.Het mooie is toen ze de motoren hadden ingeladen hebben ze mijn motor eerst gezet en daarna de 600cc streetfighter van mijn vriend er tegenaan.Zijn motor heeft nu schade(tank gedeukt en gekrapt)Wil niet eraan denken wat voor schade mijn motor zal hebben.Ik ga maandag weer om te kijken of ze al hebben onderzocht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan