CR500 info en pics - Deel 9 2 smokers Rock!

pierelier6

Die hard MF'er
5 mrt 2008
867
0
Vet ding was dat jansie, ik zoek nog zo'n dekje die.je.op de foto hebt weet je die nog liggen?

theWarrior

MF veteraan
31 aug 2008
2.756
253
56
provincie Groningen
Mijn vijfje heeft een facelift gehad. Nieuw plastic, nieuwe RVS spaken, nieuwe wiellagers, velgen gepoedercoat, nieuwe buddyovertrek en nog wat klein spul.

Before:

After:

LouwB

MF veteraan
6 dec 2005
2.124
0
32
NOP
Het is de waterpompkant. Geef eens een voorbeeld van een permanente oplossing zonder het carter te vervangen :)
Mijn permanente oplossing was het carter vervangen, anders opzoek naar een lager met een iets grotere buitendiameter en het gat in je carter aanpassen. Maar weet niet of er überhaupt zulke lagers zijn.

Honda nsr

Die hard MF'er
15 mrt 2002
917
0
nispen
Stalen bus in je carter persen, en het bestaande gat uitkotteren lijkt mij de beste permanente oplossing.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
3
36
Noord-Holland
Bezoek site
Aan de kant waar de lager had rondgedraaid stond ook de oliekeerring dwars in het gat. heeft misschien er iets bij te maken. Ik heb het blok zo gekocht
maar het gaat dus om het krukaslager neem ik aan? Dat moet wel precies zijn. Hoeveel speling zit er nu in? Een millimeter zou ik nog wel durven lijmen. Precies dat carter is onwijs duur omdat ze vaak kapot getrapt worden of een rotte waterpomp.

Doe eens een foto als dat kan.

ct350trx

Die hard MF'er
20 aug 2009
271
0
47
Belgie
www.atvriders.com
maar het gaat dus om het krukaslager neem ik aan? Dat moet wel precies zijn. Hoeveel speling zit er nu in? Een millimeter zou ik nog wel durven lijmen. Precies dat carter is onwijs duur omdat ze vaak kapot getrapt worden of een rotte waterpomp.

Doe eens een foto als dat kan.
Een mm speling is het niet. Het is het krukaslager. Ik zag het aan het lager omdat de buitenring blonk als een spiegel