Craig Jones overleden na crash Brands Hatch

Eerder vandaag kwam Parkalgar Honda rijder Craig Jones in de herstart van de Supersport race zwaar te val waar na hij nog geraakt werd door een of meerdere rijders. Inmiddels is er iets meer bekend over de toestand van de Brit.

Craig Jones

Jones heeft bij de crash een zogeheten Cranial Trauma opgelopen en is daarvoor naar het Neurologisch centrum in London gebracht. Jones is nog bij bewustzijn gekomen maar is daarna snel weer in een kunstmatige coma gebracht vanwege vermoedelijk hersenletsel.


http://www.racesport.nl/nieuwsbericht/17196/Superbikes-Update+Craig+Jones.html
 
kippevel mensen dit had ik nooit verwacht!
was een nare crash maar omdat hij nog even was bij gekomen had ik er meteen een stuk meer hoop in.
R.I.P en sterkte aan de naabestaande
 
Hmm, die video staat bij mij steeds vast. Geluid hoor ik wel maar beeld niet...

Iemand een andere link?
 
Laatst bewerkt:
kippevel mensen dit had ik nooit verwacht!
was een nare crash maar omdat hij nog even was bij gekomen had ik er meteen een stuk meer hoop in.
R.I.P en sterkte aan de naabestaande

inderdaad kippevel ...

'(

R.I.P

full
 
Hij kwam zo ongelukkig voor de motor van Pitt terecht... Pitt kon geen kant meer op....

Ook voor Andrew moet dit vreselijk zijn '(

Craig%20Jones%20Parkalgar%20Honda%202008.jpg


R.I.P
 
Mijn god zeg....ik heb de hele middag spannende races zitten kijken maar na die vreselijke klapper was het toch wat minder. en nu blijkt hij ook te zijn overleden ;(

RIP

Edit: Ik had vroeg in de avond de crash gecaptured en geupload naar Youtube omdat ik er zelf nog niks van kon vinden. Klik hier om de vreselijke crash te bekijken...
 
Laatst bewerkt:
damn wat een nare beelden,zag er idd vreselijk uit om iemand zo stil te zien liggen,zag eigenlijk meteen al dat t flink mis was -O-

RIP
 
was heftige crash ja.....
dattie t niet zou overleven had ik niet verwacht, denk n heleboel mensen/racers niet .... -O-

R.I.P.
 
R.I.P., krijg een raar gevoel als ik de beelden zie. Voor Pitt moet het ook vreselijk zijn, daar sta je dan aan de leiding van het kampioenschap, misschien wel kampioen straks. Wat een nasmaak zal dat geven.
 
R.I.P., krijg een raar gevoel als ik de beelden zie. Voor Pitt moet het ook vreselijk zijn, daar sta je dan aan de leiding van het kampioenschap, misschien wel kampioen straks. Wat een nasmaak zal dat geven.


hij zat r ook zo dicht achter, hoe hij missch. ook gewild zou hebben,
denk niet dat hij `m ooit had kunnen ontwijken...... -O-
 
Het ziet eruit als een pop die over het asfalt rolt.
Zijn niet de beelden die je wil zien bij deze sport.
En voor de rijders hier die dus zelf racen, wordt je meteen op de feiten gedrukt dat het een kwetsbare sport is, die je elke keer weer onderschat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan