Crossen in het bos

Of een 40- jarige man.:+
0519b625c93dd224110670a6b086fe50f07f88-wm.jpg
 
Soort van milieu delict als je gepakt word, en die boetes zijn meen ik hoog. Gewoon niet doen, word lid ve vereniging of doe offroad cursussen. Leer je meer van, ook goed voor je eigen veiligheid. In je eentje crossen is link. Rijd je iemand plat in het bos ben je dik de Sjaak. Je kunt zandpaden opzoeken, maar of je daar enige uitdaging hebt betwijfel ik, en op een vereniging leer je meer. Wildcrossen is iets wat vandaag de dag niet meer zou moeten, daar is NL te klein voor.
 
Misschien is een enduro rit iets voor jou. Dan houd je het legaal, maar ben je wel van de crossbaan af.
 
Tijdens enduro evenementen bedoel ik dan. Vaak gaan deze ritten voor een groot deel door het bos omdat landbouwgrond milieutechnisch vaak niet meer mogelijk is.
 
Er zit een groot verschil in enduro evenementen en off road ritten.
Voor off road ritten heb je een kenteken nodig.
Voor sommige enduro evenementen niet grotendeels wel.
 
Tsja, dan hadden ze even beter na moeten denken voordat ze de bos in reden_O-
Dat klopt ook weer. Maar het hangt wel geheel af van de situatie. Ik zie inderdaad dat dit echt crossers zijn die met dito manier door het bos gingen.

Maar ik maak ook wel eens mee dat ik de achterkant van zo'n groen bordje tegen kom, terwijl ik eigenlijk over (zover voor mij bekend) legale paden reed. Bleek dat er ergens anders een bordje niet stond. Zou dan behoorlijk pissig worden als ze dan zo mn motor meenemen.
 
Twente kun je Bv genoeg paden vinden! maar is vaak niet moeilijk te rijden (crossen) wat je wel kunt doen is zelf route bepalen waar je woont? langs beekjes kanalen of waar maar zand ligt!

Mais is er af bv! wij deden dat ook van maisland naar maisland crossen! soms zo lang dat niet meer wisten waar we waren! 🤓 Zaterdagochtend of Zondagochtends is een goed moment om te gaan!
Bos of natuurgebieden is no go!

Have Fun!👣
 
Twente kun je Bv genoeg paden vinden! maar is vaak niet moeilijk te rijden (crossen) wat je wel kunt doen is zelf route bepalen waar je woont? langs beekjes kanalen of waar maar zand ligt!

Mais is er af bv! wij deden dat ook van maisland naar maisland crossen! soms zo lang dat niet meer wisten waar we waren! 🤓 Zaterdagochtend of Zondagochtends is een goed moment om te gaan!
Bos of natuurgebieden is no go!

Have Fun!👣
Ook landbouwgrond is een no go. Dat is eigendom van iemand die daar misschien net wat anders in de grond heeft gestopt.
 
misschien moet ts naar België gaan..
veel meer ruimte, meer bossen, meer trails.. ook leuker te rijden..







helaas is t zo dat de boetes in België iets anders liggen, buiten t feit dat je brommer zeer waarschijnlijk in beslag zal worden genomen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan