crossen leren

welke crusscursus? ik heb me ook ingeschreven voor de cursus ralley rijden via ber duursma in Apeldoorn, www.bertduursma.com BDM rallyschool, wordt door alledin support georganiserd. start eind sept.

Die van de genoemde Henk Seppenwoolde, www.offroad.nl
In Rijssen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo!!

Afgelopen weekend ben ik naar de Zwarte Cross geweest en daar is mijn interesse
opgewekt in het motorcrossen. Gisteren ben ik wezen toeren en kwam ik uit in
de Eemshaven (Groningen) en heb daar mogen genieten van enkele crossers die hun kunsten lieten zien. En nu.... is mijn enthousiasme helemaal opgevoerd!!

Ik zou graag met mensen in contact willen komen die de sport beoefenen en mij
misschien kunnen helpen in dit wereldje. Ik heb al gelezen dat er dagen zijn die je kan volgen etc, maar zou het toch eens via deze weg willen proberen.

Duss.... Wie kan mij helpen?!
 
Hallo!!

Afgelopen weekend ben ik naar de Zwarte Cross geweest en daar is mijn interesse
opgewekt in het motorcrossen. Gisteren ben ik wezen toeren en kwam ik uit in
de Eemshaven (Groningen) en heb daar mogen genieten van enkele crossers die hun kunsten lieten zien. En nu.... is mijn enthousiasme helemaal opgevoerd!! :9~

Ik zou graag met mensen in contact willen komen die de sport beoefenen en mij
misschien kunnen helpen in dit wereldje. Ik heb al gelezen dat er dagen zijn die je kan volgen etc, maar zou het toch eens via deze weg willen proberen.

Duss.... Wie kan mij helpen?!
 
Je woont wel bij mij in de buurt, als je vragen hebt zeg je et maar. Als je echt wil beginnen heb ik (waarschijnlijk, nog even overleggen!) nog een vrouwenbodyprotector, laarzen en een crosspak te koop. (Maten weet ik zo niet!)

Je kunt naar zo'n dag gaan, maar als het je echt wat lijkt, zou ik gewoon een oudere 125cc kopen. Crossen heb je niet in een paar uur onder de knie, en hoe beter het gaat, hoe leuker het wordt! :)


Kun je nog gewoon op de crossbaan komen in eemshaven trouwens? Ik hoorde dat er een hek over de weg staat, en een enorm verboden toegan bord stond.. Omdat ze verderop aan het bouwen zijn ofzo. ;(
 
Je woont wel bij mij in de buurt, als je vragen hebt zeg je et maar. Als je echt wil beginnen heb ik (waarschijnlijk, nog even overleggen!) nog een vrouwenbodyprotector, laarzen en een crosspak te koop. (Maten weet ik zo niet!)

Je kunt naar zo'n dag gaan, maar als het je echt wat lijkt, zou ik gewoon een oudere 125cc kopen. Crossen heb je niet in een paar uur onder de knie, en hoe beter het gaat, hoe leuker het wordt! :)


Kun je nog gewoon op de crossbaan komen in eemshaven trouwens? Ik hoorde dat er een hek over de weg staat, en een enorm verboden toegan bord stond.. Omdat ze verderop aan het bouwen zijn ofzo. ;(


Ik ben idd wel ONTZETTEND enthousiast geworden, maar om nu meteen een motor aan te schaffen is gezien het financiele plaatje iets te... Maar je zou voor mij al wel mogen vragen voor de kleding. Ikzelf heb maatje M.

Ja is gewoon openbaar terrein. Je kan daar dus iedereen moment van de dag je ei kwijt. En ik moet zeggen dat het een leuke baan is. De weg is idd geblokkeerd op een bepaald punt, maar dit is meer voor de wegracers.

Doe jij het crossen 4 fun, of doe je ook mee aan wedstrijden?
 
Ik zal m'n zus eens vragen naar de kleding, ze komt een dezer dagen thuis van vakantie..
Ik rij wedstrijden grasbaanrace, en ik cross ook nog wat voor de fun. :)
 
Kewl, thnx 4 asking :)

Is dat een wereld van verschil "Grasbaan?". Ben je dan de hele tijd aan het (komt
een geleerde term aan) driften?! ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan