crosshelm van de **** voor weinig

enige wat ze doen is hem laten vallen...... gimme a break

mijn petje kostte 5 euro, die wint deze test !!!
hdr-pet.jpg


kom op zeg.....
 
Leeghoofden is misschien een groot woord.
Maar maw.
Als je enig verstand van zaken hebt wat betreft motorrijden en de klappen die je kan maken. Ga je niet een helm bij de lidl halen.
Verder weet ty500 zich weer aardig te onderbouwen met een aantal wetjes en regeltjes.
Maargoed nav zijn eerder gedane prestaties in diverse topics, bieden deze in dit geval wel een gerantie kwa niveau in de toekomst.
En lees ik er bij deze ook gewoon overheen. :9

Verder ben je een schat TY


_O- _O- _O- heerlijke reactie _O- _O- _O-

komt er op neer, koop wat je wilt.
als je voor jezelf een minder kwalitatief goede helm koopt, kan je alleen je daar zelf mee schaden. doeje niemand anders kwaad mee :]
 
Ze verkopen trouwens die LIDL helmen ook onder een ander merknaam. Ik weet ff niet meer welk merk. Ik zal binnekort wel ff kijken ernaar in de crosswinkel.
Wat is het verschil dat ze wel goedgekeurd worden: het bandje. Bij de lidl helm is dat met een klik systeem waar zand in kan komen, waardoor je de helm er bij een ongeluk niet afkrijgt. Bij die andere helm is dat zonder het klik systeem.
Verder is de helm exact hetzelfde.
 
...En 1450 gram vind ik niet echt zwaar, als de tophelmen iets van 1200 gram wegen.
Alsof het plastic en het foam ineens sterker worden als er een bekend merk op staat.
Ik heb nog geen ambtenaren van de knmv gezien die daarop controleren.
Verder is een helm die goedgekeurd is voor op de weg geen speelgoed, sommige niet goedgekeurde helmen die een plekje op de knmv lijst gekocht hebben mogelijk wel, omdat de knmv geen officiele test heeft maar gewoon een sponsorbedrag verwacht van wie erop wil.
In elk geval vind ik dat de knmv haar naam nogal te grabbel gooit op deze manier.
Maargoed, ik denk dat iedereen voor zichzelf uit moet maken of de knmv corrupt is en of hij meer wil betalen voor een helm waarvan nooit uit wat voor test dan ook gebleken is dat die veiliger zou zijn.
Een goedkope helm met keurmerk is aantoonbaar veiliger dan een dure zonder.
Het is een goed teken als je aan dingen twijfelt, dan denk je tenminste na....
:r

Waar zit bij een bord voor je kop eigenlijk het keurmerk? En deugt die test daarvan eigenlijk wel?

B|
 
:r

Waar zit bij een bord voor je kop eigenlijk het keurmerk? En deugt die test daarvan eigenlijk wel?

B|

Als je hier 10 keer per jaar komt en alle 10 die keren alleen maar ruzie wil zoeken, heb ik liever dat je zonder helm rijd.

@remy: vreemd dat je hier steeds ruzie zoekt met mensen die je in het echt niet aan durft te spreken.
 
doel je daarmee op jezelf?
want ik heb contact met iedereen...

en ik maak met niemand ruzie, geen alleen m'n mening... Wat jij ermee doet moet je zelf weten.

dus als je denkt dat ik een flapdrol als jou niet aan durf te spreken dan zit je wel redelijk fout.. het is een kwestie van willen.

hou de volgende keer in het rennerskwartier je lidl helm maar op
 
nee we houden het vriendelijk..

ik pest alleen jou, verder niemand..
en jou wil ik dus niet spreken, de rest wel.

dus betrek het niet op een ander of in het algemeen, maar enkel op jezelf. Want het betreft enkel jou.

ik moet je niet.
 
Laatst bewerkt:
agv blitz verkochten ze vroeger ook onder 2 namen/merken/types

die heb ik ook nog gehad *D
voordat ik begreep dat een goede helm belangrijk is..
 
agv blitz verkochten ze vroeger ook onder 2 namen/merken/types

die heb ik ook nog gehad *D
voordat ik begreep dat een goede helm belangrijk is..


Zo 1 met opgeschroeft kunstof mondstuk?
En als je voorover knalt, je het kunstof in je mond hebt zitten?

Die waren gaaf _O-

suicide helmen O-)
 
Na lang twijfelen tussen die van de **** en een andere... _O- ... ben ik vanmiddag ffkes naar sunstar in BE gereden, dit 661 helmpie komt binnenkort mijn kant op *D :

661.jpg
 
ik kocht mijn arai voor 196 euro in duitsland incl. verzendkosten....... dat vond ik spot maar dan ook spotgoedkoop.

adviesverkoop is geloof ik 525

ARAI_MX-3.jpg

en dan effen grijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan