cruiser voor beginner?

Mrmoopie

MF'er
11 mrt 2019
48
25
BMW heb je alleen maar ellende mee :+ ,binnen je budget zou ik zeker de DL1000 eens proberen,
heel fijne motor met lekker veel koppel,en den groten mensch past er ook goed op.
Zoiets bv,vrouwtje kan dan ook nog achterop,
Wat is het probleem met BMW? Ik heb begrepen dat die motorblokken gerust 1,5 ton draaien zonder veel gedoe.

Laatst bewerkt:

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
16.645
505
omg.Eindhoven
Misschien ook even kijken naar verschillende uitvoeringen en wat daar de verschillen in zijn. Ik weet het zo niet voor de versys 650 wat de details zijn, maar de eerste en laatste variant zijn redelijk verschillend.

• Like
Waarderingen: Mrmoopie

Step

Rookie
7 okt 2019
2
1
Wat dacht je dan van een Yamaha bt 1100 kan prima iemand achterop en rijd heerlijk en mooi in budget. 58AC06B1-2DDE-4AE1-89ED-856632E6328F.png

Mrmoopie

MF'er
11 mrt 2019
48
25
Dus toch geen vessies geworden?of is het de volgende keer weer wat anders :+
Qua budget was de versys duurder, en kaler, heb nu zijkoffers, topkoffers, handkappen, handvatverwarming en nog wat extra's toeters en bellen en voor 1500 euro minder dan de versys, mn humeur leed onder rhet feit dat ik niet kon kiezen dus ik moest gwn een beslissing maken haha

• Like
Waarderingen: RG-gamma

Miglowie

MF veteraan
21 mei 2016
1.701
1.207
43
Vollenhove
Qua budget was de versys duurder, en kaler, heb nu zijkoffers, topkoffers, handkappen, handvatverwarming en nog wat extra's toeters en bellen en voor 1500 euro minder dan de versys, mn humeur leed onder rhet feit dat ik niet kon kiezen dus ik moest gwn een beslissing maken haha
Gefeliciteerd, ik vind het een super fijne fiets.

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
13.005
1.577
Fijne fietsjes ,een vriend van mij heeft bijna heel Europa gezien met zijn DL650.

Suzi Q

Rookie
26 aug 2019
24
33
Proficiat met je mooie aanwinst. Fijne motor met alles erop voor te toeren en reizen. En een van de zuinigste motoren.

Ik wens je veel mooie en veilige kilometers.👍

• Like
Waarderingen: Mrmoopie