Wat is het probleem met BMW? Ik heb begrepen dat die motorblokken gerust 1,5 ton draaien zonder veel gedoe.BMW heb je alleen maar ellende mee,binnen je budget zou ik zeker de DL1000 eens proberen,
heel fijne motor met lekker veel koppel,en den groten mensch past er ook goed op.
Zoiets bv,vrouwtje kan dan ook nog achterop,
≥ SUZUKI V-STROM DL 1000 (bj 2004) DL1000 V strom - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl
Suzuki dl1000 v-strom uitstekende staat 3 delige koffer set opties: suzuki kappa 3 delige koffer set suzuki handkappen suzuki midden standaard suzuki witte knipper lichten suzuki motor beschermer mrawww.marktplaats.nl
Wat is het probleem met BMW? Ik heb begrepen dat die motorblokken gerust 1,5 ton draaien zonder wel gedoe.
mooi ding! al heb ik de knoop al doorgehakt haha, morgen wordt het een v strom 650 black rhino edition. zal morgen wat fotos posten!Wat dacht je dan van een Yamaha bt 1100 kan prima iemand achterop en rijd heerlijk en mooi in budget.Bekijk bijlage 1435240
Dus toch geen vessies geworden?of is het de volgende keer weer wat andersmooi ding! al heb ik de knoop al doorgehakt haha, morgen wordt het een v strom 650 black rhino edition. zal morgen wat fotos posten!
Qua budget was de versys duurder, en kaler, heb nu zijkoffers, topkoffers, handkappen, handvatverwarming en nog wat extra's toeters en bellen en voor 1500 euro minder dan de versys, mn humeur leed onder rhet feit dat ik niet kon kiezen dus ik moest gwn een beslissing maken hahaDus toch geen vessies geworden?of is het de volgende keer weer wat anders
Qua budget was de versys duurder, en kaler, heb nu zijkoffers, topkoffers, handkappen, handvatverwarming en nog wat extra's toeters en bellen en voor 1500 euro minder dan de versys, mn humeur leed onder rhet feit dat ik niet kon kiezen dus ik moest gwn een beslissing maken haha
Fijne fietsjes ,een vriend van mij heeft bijna heel Europa gezien met zijn DL650.Qua budget was de versys duurder, en kaler, heb nu zijkoffers, topkoffers, handkappen, handvatverwarming en nog wat extra's toeters en bellen en voor 1500 euro minder dan de versys, mn humeur leed onder rhet feit dat ik niet kon kiezen dus ik moest gwn een beslissing maken haha
Ik heb er nog niet op gezeten of gereden maar ik zou graag jullie advies willen
wijs is om op een 1800cc blok te gaan rijden als eerste motor.
als volwassen op kinderfiets formaat wil rijden.
Dank voor de vlotte reactie en tips, ik heb alleen al een motor sinds 3 weken.Mijn tip? Ga eens wat proefritten maken. Ook met je partner. Tip nummer twee zou zijn om je partner geen "vrouwtje" te noemen.
Nee. Je rijdt al op een Z650? Ik zou zeggen dat een Vulcan S met dezelfde Z 650 motor nog de beste cruiser is die je kunt kopen. Hij is maar 219 kilo, maar op het eind van de dag zat mijn partner daar beter achterop dan op een Tiger 800. De motor ken je, die heeft lekker koppel en mag graag op toeren rijden, wat een snelle cruiser oplevert die veel lol biedt.
Omdat ie vrij licht is met een laag zwaartepunt is het ook één van de meest wendbare cruisertjes die ik heb bereden.
Ga je nou motorrijden, of ben je iets met testosteron aan het doen? als beginner zou een mid-size fiets beter zijn omdat je er sneller controle over hebt, en later is een mid-size fiets beter omdat lichter betekent dat je op termijn een flexibeler motor hebt die naar meer plaatsen toe kan.
Motoren hoeven niet groot te zijn. De meest dysfunctionele shitmotor waar ik ooit op heb gereden was een 105 cubic inch Harley Road King van 360 kilo. Dat ding was niet te hanteren. Zeker lol op gehad op de highways van Florida, maar in Nederlands verkeer? Met Nederlandse bochtjes en straatjes? Of zelfs de Alpen? Nee dank u.
Dat wil niet zeggen dat er geen grote motoren zijn die fatsoenlijk sturen. De Honda Goldwing 1800cc waar ik op reed was fantastisch voor z'n grootte.
Dank voor de vlotte reactie en tips, ik heb alleen al een motor sinds 3 weken.