Custom GS

@ LeonB, heb je mail ontvangen en ben er NU een voor je aan het terugsturen!
Hee bedankt! :)

Hier de reactie van Grovert_r:
Totale hoogte: 135mm
Totale Breedte: 260mm
Breedte per lamp: 125mm
Diepte: 170mm
Achtste smalle deel waar je de lampen kunt bevestigen: 125mm!
full
 
Motor is ziek. Hij heeft een gezwel gekregen :P

450qis1.jpg


Onder het motto, we knutselen het wel aan elkaar :+
Uiteindelijk moet het een complete kap worden, die mooi
op de tank aansluit.

Maar dat gedeelte is op het moment nog ver te zoeken :9
 
Aansluiting van de achterkap is ook alweer een stukje verder. Eerste laag polyester zit er nu op. Nog veel werk, maar het begint er alweer iets meer op te lijken!
2r57udv.jpg


En via E-bay ook nog een blokspoiler op de kop weten te tikken:
29b216q.jpg
 
Hier even wat foto's van het totaal, zover als dat het nu is:

29z97x1.jpg

2hmnihk.jpg

2q2pl4p.jpg

35a98qr.jpg

302chgh.jpg

471v13c.jpg


Zoals je ziet nog heel veel werk. Maar het begint langzaam aan wel iets te worden.
 
ik vind het heel erg netjes! wordt de leukste gs vant forum denk ik!

Ik vraag mij alleen wel af wat je allemaal hebt gedaan zodat de poly en de abs niet van elkaar gaan loslaten.
 
Abs en poly hebben ook niet helemaal goed gehecht. Aan de voorkant van de kap zaten ook nog de orignele bevestigings stukken en die hebben los gelaten. Verder heb ik de kap heel ruw opgeschuurd en er gewoon poly overheen.

Wat ik nu met de voorste stukje ga doen is het volgende:
De kap maak ik grotendeels af en bevestig de voorste stukjes van de kap met een speciaal soort Kit. Al vaker mee gewerkt icm met poly en dat heeft niet eerder losgelaten. Als het met kit vastzit dan zorg ik dat er van beide kanten nog poly overheen komt.

Dan moet het in principe een kwestie zijn van de kap in de rubbers hangen en hopen dat het niet scheurt :) ! Maar gezien mijn ervaring van de vorige keren moet dit niet zo'n groot probleem geven!
 
mooi project man!
echt iets dat ik eigenlijk ook nog ooit een keer met mn gs zou willen doen.
De drempel is alleen nog flink te hoog blijft toch maar een beginners motor he.
wat em nog vetter zou maken is een mooie bandit achterbrug + velg. onder deze kont staat een dikker bandje echt gruwelijk.
even een plaatje erbij van naar mijn idee de mooiste gs ooit met een door mezelf opgesoept usd vorkje :D

succes met je project en ik blijf t zeker volgen.
groeten paul

full
 
echt iets dat ik eigenlijk ook nog ooit een keer met mn gs zou willen doen.
De drempel is alleen nog flink te hoog blijft toch maar een beginners motor he.

'T is misschien wel een beginners motor, maar met een beetje goed zoeken en een beejte zelf knutselen, hoeft het niet eens zo duur te zijn. Ik denk dat ik dadelijk qua kosten incl. aanschaf. Net zoveel kwijt ben als een gemiddelde Gs die te koop staat. Misschien net iets meer. Maar ik heb ook niet alles in 1 week bij elkaar geraapt.
Het is gewoon een kwestie van goed zoeken, zelf knutselen en wat geluk erbij hebben!

En ik heb er tot nu toe in iedergeval absoluut geen spijt van!
 
hey roel ziet er goed uit.
en de blok spoiler staat ook goed.......als je er nog 1 tegen komt, laat het me maar weten.
maar zie je van het weekend denk ik wel weer.
groeten danny
 
leuk hoor :)

is een voorvork van een gsx600f met dubbele schijf geen vooruitgang?

dingen worden op forum nogal eens voor erg weinig aangeboden ;)
 
ik zie dat jij de grote 'luchthappers' maar helemaal weg laat uit het kontje.. vondt het zelf wel leuk om ze erin te laten. was mischien oo kwel mooier geweest als je het begin van de kont wat dunner had gelaten en helemaal naar de koek tussen tank en frame door had laten lopen. Maar ziet er nu ook lekker uit hoor :Y

framepje onder het duozadel is klote maken he..haha, maar zo te zien kun jij straks je achterlampjes niet meer vervangen ;) want je achterlicht moet er dan helemaal uit en dat gaat zo niet.. of laat jij het onder je achterlicht gewoon open zoals orrigineel?
 
Dank u @ reactie's :) !

@ Ivan: Ik denk dat ik het bij een enkele schijf houdt. Ik vind dit toch wel wat hebben 1 schijfje voor. Al geeft een andere schijf natuurlijk wel mijn voorkeur. En wat niet is kan nog komen :+

@ Maikel 84: Met die zijkanten ben ik zelf ook nog wat aan het worstelen. Ik vind de vorm die er nu inzit niet mooi zoals ik het op de foto's zie. Maar ik denk dat een luchthapper op die plek misschien wat overdone zal worden. Vriend van me had wel een photoshopje gemaakt over hoe het eruit zou kunnen zien wanneer het op deze manier gespoten zou worden:
43psmqu.jpg

Zoals de achterkap dan op deze foto is te zien, lijkt het allemaal wel wat mee te vallen.
Het word zoiezo nog een hele klus om het mooi te krijgen, en er zal vast nog wel het een en ander aangepast worden.
Maar het begin is er :P !

Verder kan ik de achterlamp gewoon vervangen zonder de kap eraf te halen. Al zal ik dan de onderste afdekplaat boven het achterwiel er dan vanaf moeten schroeven. Maar verder kan ik er zo gewoon bij.

Maar idd dat frame was best klote hehe :)
 
als ie er zo uit komt te zien... :}

ziet er goed uit!!!

inderdaad erg mooi, het is sowieso erg leuk om te zien hoeveel gs projectjes ineens tevoorschijn komen. geeft inspiratie en erg veel neiging om mn eigen gs onder handen te nemen.
helaas staat mn bankrekening op ongeveer donkerrood dus mijn gsje blijft de komende tijd nog even standaard.
ziet er mooi uit zoals ie gefotoshopt is. bijna een echte motor :+

groeten paul
 
aah zo, bij mij heb ik het zitje onder het achterlicht dicht gepolyesterd dus ik moet het de hele lamp eruit halen om een lampje te vervangen.. gelukkig zitten er 2 in dus ik kan het uitstellen :)
 
Van de week weer flink bezig geweest, heb nu nog veel aan de achterkap gedaan.
veel poly werk gehad en heel veel geschuurd.

Vandaar ook maar een Mouse schuurmachine gekocht, aangezien ik het beu was om mijn vingers elke keer weer aan te laten groeien na het schuren.

Ik zal straks een foto uploaden van de achterkap! :)
 
Afgelopen tijd weer wat bezig geweest:

Uitlaatdemper wat schuiner omhoog gezet. Het deel wat is aangepast moet nog wel een zwart kleurtje krijgen.
4483ey0.jpg


Ophangingsbeugel voor de demper. Er moet nog wel een gaatje in gemaakt worden zodat ik de demperklem kan bevestigen. En het moet dan nog wat mooi afgerond worden.
4fxm90o.jpg



Een bodemplaat voor het zadel gemaakt. Er moet natuurlijk nog foam en leer overheen.
35lf31g.jpg


Ook zijn de wielen eronderuit en zijn de banden van de velgen gehaald. Deze gaan morgen samen met de kappen weg om een kleurtje te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan