da Liks in "Ik wed dat ik het kan"

niceee,

Ik zit dan denk ik zo bij de enige echte insanej op de bank te crashen, eerst weekendje weg morgen maar als het goed is wel optijd weer terug!
 
Die theorie klopt volgens mij niet helemaal...het vloeistof zou dan de andere kant op moeten, in 1 keer, zonder het eerst "tot rust" komt..dus krijg je een soort ruwe zee, en dan weet dat vloeistof natuurlijk niet meer welke kan ie nou wel of niet op moet zakken


test het op je bureaustoel loeder
 
Outlook zegt: geaccepteerd en kijken!

Super initiatief en ik hoop dat je het klaarspeelt.

Appeltje eitje voor jou!

We duimen voor je!
 
Best of luck,

hoop dat het je lukt, als ik er enigsinds tijd voor heb ga ik wel kijken, anders zoek ik wel op rtlgemist of youtube

Ciao
 
hey kicke man *D

misschien een kleine tip :)

heel goed op je ademhaling letten.
met meer zuurstof in je hersenen kan je meer helder nadenken :)


ow en beter maak je de grap op tv dat die dwerg het maar niet ziet !!
dan ben je koning van het motor forum *O*

en heb je een legendarisch filmpje wat lang herrinerd zal worden :+



heel veel suc6 !! 8-)

noem hem dan ook meteen maar kutkabouter _O- _O-
 
heel veel succes!

met m'n brommer kreeg je het een tijd geleden niet voor elkaar...

maar dat was ook echt een brommer :+

succes!
 
Bananeman heeft mij in contact gebracht met RTL4 en zodoende: Aanstaande zondag 4 okt zal ik tijdens het programma "Ik wed dat ik het kan " op RTL 4 een poging doen om voor de WSPA 1000 euro te verdienen door 20 rondjes binnen een minuut op mijn achterwiel te draaien! Het programma begint om 20h00, ik doe de 6de uitdaging. Ik hoop dat het lukt want ik wordt na 40 seconden al duizelig en de weg is niet al te best ervoor, maar we gaan ervoor! kijkt allen!


Ik zal het ff van de de tv overnemen en uiteraad plaatsen via een Link..geluk en uiteraad ff gewoon halen he....
 
whahahaha de reclame onderaan de pagina:

Hoofdpijn Duizeligheid?
Doe de test en weet in 1 minuut wat je er aan kunt doen.
www.hoofdpijn.nl
 
te gek man, succes! en tof dat je dat doet voor een goed doel..

overigens, wellicht sta je helemaal niet te wachten op die onzin tips van mij, maar hey, why not:
mijn zus had altijd ENORM last van zeeziekte etc etc, en ipv piletjes te slikken haalde ze bij de ANWB geloof ik, van die polsbandjes, die doen niks met je evenwichtsorgaan, maar onderdrukken meer de neiging om misselijk te worden geloof ik.

niet veel meer dan dit kunnen vinden
https://www.directapotheek.nl/productdetails.asp?ID=230267&IDRubriek=595
klinkt wat zweverig op die site allemaal, maar schizzle schijnt vrij goed te werken!
 
Laatst bewerkt:
Lex ouwe Rammer :W


je 954 broer gaat ook kijken en wens je veel succes man ;)

Boomsang he *D
 
Heel veel succes gewenst :Y
Het is voor een heel goed doel :} (en voor jezelf :] ) een goede inzet :}
 
Laatst bewerkt:
Gaaf initiatief, succes, geef ze van jetje! Enne, niet gaan kotsen op tv he? Probeer buiten beeld te komen ;)

Maareh, helpen pilletjes tegen wagenziekte niet een beetje? Hm is niet echt tegen duizeligheid he. En wat iemand hiervoor al zei, op één punt blijven concentreren. Niet met je hoofd naar beneden kijken (dashboard), maar recht vooruit.

Zomaar wat tips die me te binnen schieten. Nogmaals succes!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan