Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij begint steeds meer een cordaf te worden .
Hoe zit het met de lichtopbrengst?
Oeps ergens een stukje gemistSpeciaal voor jou een stukje gekopieerd uit een eerdere post:
Vanmorgen in het donker ermee naar het werk gereden, dit is echt een flinke verbetering.
Goed fel licht en het lichtbeeld is in orde.
Met name het grootlicht is heel fel.
Zo is Daf400. Hulpvaardig.Speciaal voor jou een stukje gekopieerd uit een eerdere post:
Vanmorgen in het donker ermee naar het werk gereden, dit is echt een flinke verbetering.
Goed fel licht en het lichtbeeld is in orde.
Met name het grootlicht is heel fel.
Als @GSlandrover het te ver vind gaan moet hij het maar zeggen.
Ik heb de versnellingsbak van een citroen gs gebruikt vanwege de iets grotere remschijven.
Daarnaast is de motor van een gs 60 pk dus zou hij meer aan moeten kunnen. De aandrijfassen zijn van een eend.
Maar als een eend 1,5 ton met een bak doet dan zal een paar 1000 km per jaar wel gaan met iets meer vermogen verwacht ik.
@PaulRS dank voor je antwoord.
Ik kan mij herinneren dat 1 oliekoeler wel warm werd en de andere niet. Ik moet dat nog verder onderzoeken.
Op oudjaarsdag rijden wij altijd een offroad rit met eenden. (Een eend komt verassend ver)
Ik ga zien of hij dat overleefd, is ook veel langzaam rijden en behendigheid.
Daarna nog aanpassen wat nodig is.
Da's een flinke ombouw.
Ik ben heel benieuwd hoe de industriële ketting zich houdt.
Ik heb het idee dat de kwaliteit ervan een stuk minder is dan die van een goeie motorfiets ketting.
Hopelijk zit ik er helemaal langs
Al mee gereden inmiddels?
Heeft niks om tegen te slaan of schuren. Fiets ketting die niet aanloopt tegen de kettingkast hoor je ook pas als die zelf begint te kraken.Dat had ik al voor het bericht.
Het zou anders jammer zijn dat binnen enkele kilometers alles al kapot is.
Ik heb een klein rondje door het dorp gemaakt, ik zal er deze week eens mee naar het werk gaan.
Ik had trouwens verwacht de ketting te horen, maar dit is helemaal niet het geval.
Heeft niks om tegen te slaan of schuren. Fiets ketting die niet aanloopt tegen de kettingkast hoor je ook pas als die zelf begint te kraken.
Als de tandjes eenmaal wat gaan vervormen zal het wel wat gaan reutelen.
je blijft er lekker mee bezig met die Corda en gelukkig is er ook vrij veel voor verbetering vatbaar, dus je kan lekker veel eer van je gesleutel hebben
die aandrijving alleen is al een heel project op zich toch?De aandrijving was voor mij toch het enige wat ik wil verbeteren.
Wat moet er volgens jou nog meer verbeterd worden?