dagje circuit waar verzekeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je de motor total loss rijdt op t circuit, gewoon ff in een busje pleuren en dan ergens op de openbare weg leggen, en dan zeg je dat je daar op je bek bent gegaan, klaar is kees ;)
 
Ik denk dat weinig verzekeringsmaatschappijen voor een paar tientjes zo'n groot risico willen lopen.(de helft van de deelnemers gaat onderuit en torpedeert daarbij de andere helft)
 
Waarom zet je geen valdoppen op je motor?

Ik heb een paar maanden gelezen dat je voor E75.- je motor een dag allrisk kon verzekeren voor bijv. een circuitdag. Mits je motor niet ouder is dan een bepaalde leeftijd. Bij welke maatschappij het was weet ik niet meer maar misschien herinner ik het me van het weekend.
 
Bedankt voor alle reacties.

Ik heb net gereserveerd voor niveau 1 in mettet

Ik neem de gok om onverzekerd te rijden op circuit. Nu alleen hopen dat ik niemand onderuit rij maar dat is ingedekt door afstand te doen van aansprakelijkheid op circuit. wel aanvullend medische verzekering gedaan.

Zoals ik de filmpjes heb gezien kan je het zelf heel aardig onder controle houden.

grt CBRrider

Klinkt goed ! Laat me maar weten wat je van mettet vond! Wanneer ga je precies ? Ik spreek je binnenkort wel.;)
 
Zo de glimmende kant laag bij de grond gehouden maar niet op het asfalt gelegd.

Damn wat was het een Topdag. *O* Hoop geleerd en grenzen verder verlegd. :]

Gelukkig alle verzekeringen niet nodig gehad *D
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat weinig verzekeringsmaatschappijen voor een paar tientjes zo'n groot risico willen lopen.(de helft van de deelnemers gaat onderuit en torpedeert daarbij de andere helft)




van de plus minus 80 man zijn er 5 onderuit gegaan incl een instructeur dus die statistieken kloppen niet *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan