Dakar

Tet

MF veteraan
16 sep 2004
1.726
33
Republiek Amsterdam
Dakar is weer begonnen en Jurgen van de Goorbergh doet het heel goed. Op zich ook niet zo raar want hij is natuurlijk tijdens zijn GP periode ook al een beetje in Argentinie geweest en wist dus wat hij kon verwachten denk ik. Heel goed!
 
hij doet het goed maar hij kon denk ik niet weten wat hij kom verwachten. elke rit is natuurlijk anders












verhoeven ;)
 
Laatst bewerkt:
in de fesfres rijden is wel wat anders dan op een circuit ;)

Vind de trucks wel :9~
 
Dakar is weer begonnen en Jurgen van de Goorbergh doet het heel goed. Op zich ook niet zo raar want hij is natuurlijk tijdens zijn GP periode ook al een beetje in Argentinie geweest en wist dus wat hij kon verwachten denk ik. Heel goed!


Ik vind die JvdG een beetje een hoge dunk hebben van zichzelf... "Ja nu ff twee keer met de motor, dan twee keer met de auto en dan moet er ook maar even twee keer met de vrachtwagen...." Hij lult erover alsfof het allemaal zo ff doet... :r
"Ja, wat ik allemaal al wel niet aan evenementen gedaan heb in de racerij..."
Evenementen :? Aanwezig zijn op beurzen, bij de TT of de GP races verschrikkelijk commentaar geven :r :r :r

Ga toch weg man, dat was ruim een jaar of 10 geleden! Voor een Dakar debutant doet ie het zeker goed, maar dan nog...

Ik iriteerde me er eigenlijk al een goeie week aan, maar wilde er niet direct een topic over starten, maar nu ik dit topic zie, toch even m'n gal spuwen...
Moet zeggen, lucht wel op! :)
 
Ik vind die JvdG een beetje een hoge dunk hebben van zichzelf... "Ja nu ff twee keer met de motor, dan twee keer met de auto en dan moet er ook maar even twee keer met de vrachtwagen...." Hij lult erover alsfof het allemaal zo ff doet... :r
"Ja, wat ik allemaal al wel niet aan evenementen gedaan heb in de racerij..."
Evenementen :? Aanwezig zijn op beurzen, bij de TT of de GP races verschrikkelijk commentaar geven :r :r :r

Ga toch weg man, dat was ruim een jaar of 10 geleden! Voor een Dakar debutant doet ie het zeker goed, maar dan nog...

Ik iriteerde me er eigenlijk al een goeie week aan, maar wilde er niet direct een topic over starten, maar nu ik dit topic zie, toch even m'n gal spuwen...
Moet zeggen, lucht wel op! :)


wel 24ste nou... :Y
 
wel 24ste nou... :Y

Ja, dat is het 'm, hij doet het, voor een Dakar debutant, helemaal niet slecht eigenlijk gewoon goed...
Maargoed, we zijn er nog niet hè, als ik de commentaren van oa. Marc Coma en Cyril Deprès mag geloven, en dat zijn toch niet de minste, dan komt er nog een pittig stukje woestijn op het pad van de strijders te liggen...

We zullen zien. Gun 'm het uitrijden wel hoor, alleen hij doet net of ie al kampioen is.... brr...
 
Laatst bewerkt:
De Dakar kan me eigenlijk niet bekoren, zeker niet na men uit het Afrikaans landschap is verdwenen dankzij die anderhalve man en paardenkop terrorist. Hoop voor VdG dat 'ie de rit heelhuids klaart, en het overleefd.
 
De Dakar kan me eigenlijk niet bekoren, zeker niet na men uit het Afrikaans landschap is verdwenen dankzij die anderhalve man en paardenkop terrorist. Hoop voor VdG dat 'ie de rit heelhuids klaart, en het overleefd.

Jij hebt racesport gelezen? :P


On

Ik vind JvG het lang niet gek doen, ondanks dat ik geen groot fan van m ben.
De naam Verhoeven is hier nog niet gevallen. Vreemd. Toch al twee etappes gewonnen..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik verbaas me erover hoe weinig info ze geven over wat er écht misgaat...

1 motorrijder dood: oorzaak onbekend. (miss vermoord? zeiden ze) Later niets meer over gehoord op TV :N
Na etappe 4 vertelden ze op tv pas dat er 2 al sinds etappe 1 kunstmatig in coma gehouden worden. Ook daarvan niets meer gehoord.

Verder: Genieten :Y
 
Nog ff gezocht, maar ook op de site van RTL niets over te lezen :N
 
Ik vind die JvdG een beetje een hoge dunk hebben van zichzelf... "Ja nu ff twee keer met de motor, dan twee keer met de auto en dan moet er ook maar even twee keer met de vrachtwagen...." Hij lult erover alsfof het allemaal zo ff doet... :r
"Ja, wat ik allemaal al wel niet aan evenementen gedaan heb in de racerij..."
Evenementen :? Aanwezig zijn op beurzen, bij de TT of de GP races verschrikkelijk commentaar geven :r :r :r

Ga toch weg man, dat was ruim een jaar of 10 geleden! Voor een Dakar debutant doet ie het zeker goed, maar dan nog...

Ik iriteerde me er eigenlijk al een goeie week aan, maar wilde er niet direct een topic over starten, maar nu ik dit topic zie, toch even m'n gal spuwen...
Moet zeggen, lucht wel op! :)

Het ergste vond ik dat hij gewoon schaamteloos met 'crocs' voor de camera een interview ging zitten geven _O-
 
Laatst bewerkt:
Het ergste vond ik dat hij gewoon schaamteloos met 'crocs' voor de camera een interview ging zitten geven _O-


Zo goed heb ik dus op 'm gelet... Haha... _O-
Crocs... dat kan dus écht niet, zo fout!

Ik vind Verhoeven en Willemsen twee toppers.
Daniël Willemsen ook vooral omdat ie twee, of drie, jaar na de Dakar ín Dakar héél stellig zei:"NOOIT MEER! ECHT, NOOIT MEER! NEE, ECHT ECHT NOOIT MEER!" En een jar later staat er toch weer mooi bij. Geweldig, volgens mij als je eenmaal een keer heb meegedaan, gaat het elk jaar weer jeuken!
 
Laatst bewerkt:
Het ergste vond ik dat hij gewoon schaamteloos met 'crocs' voor de camera een interview ging zitten geven _O-


ploeteren door de fesfres, hitte,snelheden,gevaar,vermoeidheid,weg kwijt.eenzaamheid... :')

ik ben geen fan van hem maar ....
als die zich nou lekker voelt op zijn crocs... laat m lekker. O-)

ik zou mijn enduro kloffie ook snel uit trekken als ik rust had.
je kunt niet van die rijders verwachten dat ze netjes gewassen met een geurtje en 3 delig pak voor een intervieuw komen aanzetten.

belangrijkste is wat de heren te vertellen hebben toch? :Y
 
Ik verbaas me erover hoe weinig info ze geven over wat er écht misgaat...

1 motorrijder dood: oorzaak onbekend. (miss vermoord? zeiden ze) Later niets meer over gehoord op TV :N
Na etappe 4 vertelden ze op tv pas dat er 2 al sinds etappe 1 kunstmatig in coma gehouden worden. Ook daarvan niets meer gehoord.

Verder: Genieten :Y



Spaanse Dakar-rijder in coma
Uitgegeven: 13 januari 2009 20:48
Laatst gewijzigd: 13 januari 2009 20:48

COPIAPO - De Spaanse motorcoureur Cristobal Guerrero is dinsdag tijdens de tiende etappe van de Dakar Rally door een zware val in een coma geraakt.
Volgens de organisatoren vond het ongeval plaats na ongeveer 160 kilometer. Guerrero werd naar een ziekenhuis in de Chileense plaats Copiapo vervoerd en heeft inmiddels een scan ondergaan.

De tiende etappe ging 2,5 uur later van start vanwege dikke mist. Ook werd de afstand ingekort tot 476 kilometer.






weer 1 '(
 
Dit werd op tv wel ff tussen neus en lippen vermeld.


En vanmorgen nog op het ochtendnieuws.

De etappe van vandaag (11) is vanwege weersomstandigheden afgelast. Dus alleen de verbindingsroute naar het volgende bivak...
 
Dit werd op tv wel ff tussen neus en lippen vermeld.


Het hoort er helaas bij en het heeft naar mijn idee ook weinig toegevoegde waarde om er diep op in te gaan.
Of wil iedereen tegenwoordig het liefst de livebeelden zien van de meest beroerde crashes :/
 
Laatst bewerkt:
Het hoort er helaas bij en het heeft naar mijn idee ook weinig toegevoegde waarde om er diep op in te gaan.
Of wil iedereen tegenwoordig het liefst de livebeelden zien van de meest beroerde crashes :/
Nee, beelden niet, maar het mag wel genoemd worden en in geval van die 2 die sinds etappe 1 in coma liggen / lagen een update?
Van die hartaanval is ook op tv niets meer geweest.


Het hoort er zeker bij. Dit is geen ritje voor softies :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan