Dakar-topic

Kunt ook gewoon rtl kijken.
Niet als je geen tv abbo meer hebt, fors onregelmatig werkt en daardoor kijkt en daardoor ook geen nut hebt voor een maand iptv.

Die prutsers op eurosport hebben dus een programma gemaakt en uitgezonden. Echter ze hebben datzelfde programma niet in app geupload zodat het te zien is. Het staat echter wel vol met een compleet seizoen met samenvattingen van electrische zoom autootjes.

En tennis en moeilijk lopen over sneeuw en knikkeren voor mensen met angst voor ballen.

db
 
Niet als je geen tv abbo meer hebt, fors onregelmatig werkt en daardoor kijkt en daardoor ook geen nut hebt voor een maand iptv.

Die prutsers op eurosport hebben dus een programma gemaakt en uitgezonden. Echter ze hebben datzelfde programma niet in app geupload zodat het te zien is. Het staat echter wel vol met een compleet seizoen met samenvattingen van electrische zoom autootjes.

En tennis en moeilijk lopen over sneeuw en knikkeren voor mensen met angst voor ballen.

db
Ik heb een kpn abonnement ( enigste wat kan op mijn adres ) maar daar kun je zonder extra kosten alles zien op welk tijdstip dan ook ook op je telefoon of iPad
Ik kijk best veel op een tijdstip dat mij uitkomt , kun je ook lekker door scrollen tijdens reclames
 
Ik heb een kpn abonnement ( enigste wat kan op mijn adres ) maar daar kun je zonder extra kosten alles zien op welk tijdstip dan ook ook op je telefoon of iPad
Ik kijk best veel op een tijdstip dat mij uitkomt , kun je ook lekker door scrollen tijdens reclames

Ik heb ook een KPN abbo, echter zonder TV, ik kwam er nu met de Dakar achter dat dit het eerste programma op TV was dat ik miste in een jaar tijd.

Dus vandaar dat ik een maand een abbo op eurosport had genomen. Dat was dus teleurstellend.

db
 
Vond het wel meevallen wat betreft Pol en Anja van Loon, waren ze dan zo vaak in beeld? Die truckers zijn net zo vaak zoniet vaker in beeld en hadden volgens mij ook niet veel bijzonders te melden. Groot voordeel is wel dat RTL de motoren als eerste deed dus kon daarna wegzappen als je wilde.
En Pol...10 keer gestart, 9 keer gefinished :}, zijn niet veel NL motorrijders die haar dat na doen.
 
Vond het wel meevallen wat betreft Pol en Anja van Loon, waren ze dan zo vaak in beeld? Die truckers zijn net zo vaak zoniet vaker in beeld en hadden volgens mij ook niet veel bijzonders te melden. Groot voordeel is wel dat RTL de motoren als eerste deed dus kon daarna wegzappen als je wilde.
En Pol...10 keer gestart, 9 keer gefinished :}, zijn niet veel NL motorrijders die haar dat na doen.
Ik gebruikte ze slechts als voorbeeld, RTL doet de interviews e.d. tegen betaling dus je ziet constant dezelfde mensen voor de camera.
Ik vind dat wel jammer maar kan er prima mee om gaan hoor, skip wel gewoon een stukje door.

Qua prestatie is het natuurlijk ongekend, daar zul je mij echt niet over horen
 
Ja het is jammer dat het zo moet, maar in vergelijking met voorgaande jaren vond ik het zelf nu wel meevallen, of heb er gewoon niet op gelet. Heb me in het verleden vooral gestoord aan de overdaad aan aandacht voor de Coronels, maar ja die wisten en weten de media goed te bespelen en vielen daardoor vooral op.
Aaldering en Pol reden voor hetzelfde team en voor Aaldering was het zijn eerste keer dus hij had zeker wel meer aandacht mogen krijgen.
 
Daar moet je aardig de portemonnee voor trekken..
Blijkbaar , maar als de sponsors op tv willen komen moeten ze betalen
Dat lijkt me een goede deal
Nou stoorde me het wel bij dat ene stel dat die blijkbaar een hoop hadden betaald , verschrikkelijke eikel van een vent die zijn vrouw af zat te zeiken in de auto
 
Blijkbaar , maar als de sponsors op tv willen komen moeten ze betalen
Dat lijkt me een goede deal
Nou stoorde me het wel bij dat ene stel dat die blijkbaar een hoop hadden betaald , verschrikkelijke eikel van een vent die zijn vrouw af zat te zeiken in de auto
Alleen meedoen is al een financiële aderlating. Daar ben je al heul wat geld voor nodig. Als je dan ook nog met Kalf op tv wilt.

Brrr.
 
Alleen meedoen is al een financiële aderlating. Daar ben je al heul wat geld voor nodig. Als je dan ook nog met Kalf op tv wilt.

Brrr.
Las dat voor Dakar deelname via het Bas World team je 80.000 Euro moet neertellen (was in Motoplus volgens mij)....da's serieus geld en dat is nog los van de inschrijfkosten etc. Dure hobby.
Mason Klein heeft daarvoor ook een crowdfundingsactie gestart.
 
Las dat voor Dakar deelname via het Bas World team je 80.000 Euro moet neertellen (was in Motoplus volgens mij)....da's serieus geld en dat is nog los van de inschrijfkosten etc. Dure hobby.
Mason Klein heeft daarvoor ook een crowdfundingsactie gestart.
Mag toch hopen dat het een all-in prijs is? dus motor/service/inschrijfkosten,
want het motor inschrijfgeld voor 2022 bedroeg €16.000,-
Hun ontnemen al je zorgen wat dat betreft
 
Is er ergens een ( kaart ? ) te vinden waar exact de strandfinish plaats is te vinden van een Dakar - strandfinish ?

reden:
Ga ( misschien dit jaar nog ) richting Gambia, en dan is t 300km naar Dakar.

* moet jij raden wie daar een motor wil huren en even een kek selfie wil maken op t strand bij Dakar * :)
 
zo'n beetje op de plek waar deze foto is gemaakt dus ;-)

22712258_364101540669669_2017262444740928652_o.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan