db Killer voor Laser

GreenRicky82

MF veteraan
15 aug 2007
7.275
4
Almere
Hallo,

ik ga binnenkort voor het eerst circuitrijden, maar ik heb geen db-killer in m'n Laser demper zitten. Nu maakt hij naar mijn inziens niet al te veel herrie, maar ik wil er voor de zekerheid toch maar eentje aanschaffen. Weet iemand toevallig of je die zo kan bestellen of moet ik het van een 2de-handsje hebben?

Thanks alvast
full
 
Heb vandaag Motoport (Almere) gebeld en die zeggen dat het om een Duotech gaat en dat zo'n db killer 55 euro moet kosten, maar dat vind ik toch wel rijkelijk veel voor een middagje circuit...
 
Ik heb er denk ik ook nog wel een liggen, die komt uit een hotcam. Zal zometeen eens meten wat de buiten diameter is. Als ik hem kan vinden tenminste.

Mocht je hem kunnen gebruiken dan laat maar weten.
Mag je voor niets hebben, alleen de kosten van het opsturen zou ik graag vergoed hebben.
 
Ik weet niet of het dezelfde demper is die bij sommige raceklasses van de knmv is voorgeschreven, maar ik weet dat er laserdempers zijn die zelfs met een DB-killer van de fabrikant niet aan de eisen voldoet....

Luckyducy hier op het forum ook actief heeft voor diverse laserdempers een perfect werkende DB-killer gemaakt (hij heeft Pajic racing zelfs al eens geholpen met een zx-10)

Je kan hem een PB sturen. http://www.motor-forum.nl/forum/pm_new_message/2/user/18140
 
Heb de killer gevonden, het deel wat in de uitlaat komt is ø38, het deel wat je vast moet zetten en zich dus vastklemt in het sierpijpje is ø49.

Laat maar weten of ie past of niet.

EDIT:

Link van de chief niet gezien. Dat zou je ook nog kunnen doen uiteraard. :)
 
Laatst bewerkt:
Heb de killer gevonden, het deel wat in de uitlaat komt is ø38, het deel wat je vast moet zetten en zich dus vastklemt in het sierpijpje is ø49.

Laat maar weten of ie past of niet.

EDIT:

Link van de chief niet gezien. Dat zou je ook nog kunnen doen uiteraard. :)
Ik zit nu op m'n werk, maar als ik vanavond thuiskom zal ik 'm meteen ff tevoorschijn toveren en opmeten. Gekke is dat er helemaal geen type vermeld staat op de demper...
 
Ik zoek ook al een tijdje een db-killer, heb toevallig ook een laser duotech.
Er zat bij mijn motor wel een db-killer alleen deze was te groot :') niet gechekt bij de aanschaf :$
Mocht er iemand toevallig nog 1 over hebben, zou ik deze graag willen overnemen.
De diameter van mijn laser zit ook op 48/49 mm
Eerste keuze voor de TS uiteraard O-)

Alvast bedankt
 
Ik heb er denk ik ook nog wel een liggen, die komt uit een hotcam. Zal zometeen eens meten wat de buiten diameter is. Als ik hem kan vinden tenminste.

Mocht je hem kunnen gebruiken dan laat maar weten.
Mag je voor niets hebben, alleen de kosten van het opsturen zou ik graag vergoed hebben.
Sorry lees deze post van je net pas. Dat zou helemaal super zijn. Superbedankt alvast!!!
 
Ik zal eens een foto maken van het eindstukje van mn hotcam, ter vergelijk.
Maar je kan toch met een schuifmaat/liniaal in dat gat meten wat de diameter is?

EDIT: Of je komt ff langs, kan je passen. Maar zag al dat je niet echt bij mij in de buurt woont. (ik woon iets onder Eindhoven richting de grens op aan).

EDIT2: Maak ook eens een foto van de zijkant van je demper, kan je de hoek vergelijken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan