Db meting laten uitvoeren

wes1985

Die hard MF'er
5 okt 2016
314
47
Onder het mom van liever safe than sorry

Of het nu onzin is of niet, ik heb ook mijn mening ook over geluid productie van de motor.
Gewoon een leuke sport uitlaat niks mis mee, maar ik heb een triumph 1050 dempers met E keur.
De uitlaat is custom gemaakt onder de motor, dus helaas geen homologatie kaart erbij.
Nu kom ik ontzettend graag op dijkjes en zulk soort wegen, en zie dat er tegenwoordig vaak controle staat.
Maar de marge in de toegestane db's is maar mager te noemen, zijn er bedrijven die db metingen uitvoeren?
(Liefst omgeving Breda.)
Dan bedoel ik niet de rdw, als het dan niet klopt kan je ook lopend naar huis.
 
(ingekort)
Maar de marge in de toegestane db's is maar mager te noemen, zijn er bedrijven die db metingen uitvoeren?
(Liefst omgeving Breda.)
Dan bedoel ik niet de rdw, als het dan niet klopt kan je ook lopend naar huis.
Ga naar het politiebureau, daar kan je zelfs logeren.

Om het maar serieus af te sluiten, kan je niet gewoon een bureau binnen stappen?
Als jij zelf het initiatief neemt, en het niet te bont maakt, dan krijg je vast wel een kans om het aan te passen binnen een redelijke termijn.
Zo zal ik zelf handelen als ik agent was.
 
Ga naar het politiebureau, daar kan je zelfs logeren.

Om het maar serieus af te sluiten, kan je niet gewoon een bureau binnen stappen?
Als jij zelf het initiatief neemt, en het niet te bont maakt, dan krijg je vast wel een kans om het aan te passen binnen een redelijke termijn.
Zo zal ik zelf handelen als ik agent was.
Wat ik bedoel bij de rdw, om hem daar te meten krijg je een rdw keuring.
Als er bij die rdw keuring iets niet klopt, krijg je je kenteken pas terug als dat geregeld is.

De optie vragen bij de politie is nog niet zo gek, misschien werken ze daar aan mee.
 
Vragen op een lokaal, grotere politie bureau , t zijn net mensen als je ze normaal wat vraagt.
Gewoon, keertje overdag.. niet op vrijdag middag net voor de ploegwissel.


Ben er hier ooit ook om geweest, maar ze hadden er geen apparatuur voor.
En dat hun laser werkte voor snelheid metingen dat wist ik al ;p ;p
 
Terug
Bovenaan Onderaan