De cat van 0- 200 km/h ?

Ik zat eergisteren op een terrasje met wat vrienden.
Ik zei dat mijn cat binnen de 8 sec aan de 200km/h zat
Ze geloofden me nie en ik was er van overtuigd dat et wel zo was...

Nou eh.. Tjah :+
 
Ik zat eergisteren op een terrasje met wat vrienden.
Ik zei dat mijn cat binnen de 8 sec aan de 200km/h zat
Ze geloofden me nie en ik was er van overtuigd dat et wel zo was...

Nou eh.. Tjah :+
wat had je gedronken op dat terrasje lol :+

met 100 pk op de krukas binnen 8 sec op de 200.....forget it.
een zx12r of een hatsjoebusa doen dit in een 7,5 sec.....de thundercat geef ik op voor een slordige 12 a 13 sec.

niet lullig bedoeld hoor maar deze motorfiets komt op alle fronten voor dit soort getallen zwaar te kort aan vermogen en koppel.
de sprint van 0 naar 100 is met de meeste 600cc sportfietsies wel met een sec of 3,5 a 4 wel eruit te persen.
voor het stuk naar de 200 kmph komt toch serieus wat vermogen los om dit binnen 8 sec af te rossen.
 
zolang jij lekker kan vlammen met je motor is alles toch ok....er zijn altijd anderen die weer sneller zijn al rijd je op een kruisraket op steroiden....zolang je maar fun heb.
 
Je motor gaat zo hard als dat jij het beleefd. De eerste keer voor mij op m'n 600 'tje dacht ik bij volle acceleratie dat m'n darmen uit m'n reet geperst werden. Nu (2 maanden later) wordt ik er niet meer warm of koud van en wil ik alweer sneller. Gelukkig heb ik het geld er ff niet voor zodat ik het niet ook serieus ga doen. Cat is een mooie fiets, met name de zwarte vindt ik erg gaaf! Veel plezier met het ding en houdt het rubber aande grond!

[moraalridder-modus on]

Maarruuhhh..... Je mag in NL toch niet zo hard?

[moraalridder-modus off]
 
spier3.jpg

Volgens mij is dit 'm!!
33.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan