De eerste km op mijn eigen motor. (Als ik later groot ben, wat duurde tot ik 65 jaar was)

Mooi he ...dat is mijn habitat (ik woon in zeist en de mountainbike route komt erlangs )
IMG_4199.JPEG
 
Het verhaal begint met bezoek aan Austerlitz?
Ik al denken van wat moet je daar nou in dat kleine dorpje? (wel heerlijk stil wonen daar)
Tijdens het verhaal wordt duidelijk dat 't om de Pyramide gaat. Ja, daar heb je idd terrasjes ect.

Ik vind 't altijd wel leuk om de toren zelf te beklimmen.
Prachtig uitzicht, zeker met helder weer. Dan blijkt de TV-toren van Arnhem ineens heel erg dichtbij.
 
Hahahah ja even de spanning er in houden he;) Maar toch al met al zo 8000km op de RT dit jaar.
Hij moet zelfs onderhand voor 80k beurt dat had ik toch niet verwacht
 
Maar heel stiekem aan het kijken of ik niet een nieuwer exemplaar zou willen. Vind de nieuwere R1200RT LC wel iets mooier nog en de R1250 RT vind ik ook hele fraaie motoren.
 
en.......maak een een proefritje op een K1600 :t
Dat is wel een hele grote en zware :] hoor. Ik vind het gewicht van de RT al aan de hoge kant. 8)7
Ik ga me zeker even verder bedenken ook wat de verdere kosten gaan zijn. Verzekering moet dan wel all risk denk ik.
Maar overweeg het zeker en ik heb al even met Bruintje overlegd;)
 
ach gewoon een keer geprobeerd hebben dat is zooooo leuk .....

Ja nieuwe motoren moet je all risk laten verzekeren en of je daar nou trek in hebt .................

je kunt ook jaartje of 3 rijden met deze en dan een 1250RT van 3 jaar oud kopen
 
ach gewoon een keer geprobeerd hebben dat is zooooo leuk .....

Ja nieuwe motoren moet je all risk laten verzekeren en of je daar nou trek in hebt .................

je kunt ook jaartje of 3 rijden met deze en dan een 1250RT van 3 jaar oud kopen
ik zit nu idd over en 1250 van ca 3 jaar te denken. bruintje ging niet vals steigeren;)
 
Een perfect onderhouden R1200RT met slechts 47469km op de teller.

Deze R1200RT is uitgevoerd met:

- Dynamic ESA
- Keyless Ride
- Dagrijlicht
- Hill Start Control
- Deluxe Headlight
- Schakelassistent Pro
- Rijmodi Pro
- Comfort-pakket
- Touring-pakket
- Dynamiek-pakket
- Voorbereiding navigatieapparaat
- Uitlaatsysteem verchroomd
- Handleiding nederlands
- Centrale vergrendeling
- Stoelverwarming

Die Handleiding Nederlands heb je wel nodig als je ziet wat er allemaal op zit: Dynamic ESA, Keyless Ride, Hill Start Control, Deluxe Headlight, Rijmodi Pro ... De echte diehard motorfreaks zullen wel weten wat 't allemaal is, maar ik word er niet koud of warm van.

Maar verder een nette fiets, mooie kleur ook. Gewoon gaan kijken en proefrijden dus!

M
 
ja donderdag wordt een winderige regenachtge dag .................da's niks voor een proefritje op een onbekende machine
 
Als ik het zo vandaag mee maak allemaal ben ik echt heel blij dat ik geschoven heb.
kreeg van een andere dealer nog een gloed nieuwe full options aangeboden voor 27000 euro maar dat wordt me toch te gek wat bijbetalen aan gaat of hij moet heel veel terug geven voor mijn RT en flink in de kortingbuidel tasten.
Ik heb hem gemaild wat ik max wil bijleggen. _O- :+ je weet maar nooit
 
niet geschoten is altijd mis ................vandaag was hopeloze dag .....en toch nog veel woon werk motoren op de weg gezien...dat zijn "de echte"
 
rukwinden kun je heel goed pareren ...keiharde regen is minder leuk .

Jammer maar helaas .................en nu ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan