De ergste hoerige schijt klussen

Nee, dat is niet gerelateerd genoeg.

Voor de zoveelste keer, dit topic gaat over werkzaamheden aan motorfietsen!!!!!!
Verplaats hem dan naar off topic :?
Het is toch ook leuk om lastige verhalen te lezen die niet of deels motor gerelateerd zijn :?
Of topic titel aanpassen dat het alleen motor gerelateerde shitklussen zijn, dan word t snel stil hier en zakt t topic vlot weg gok ik zo, is dat dan het doel :?
 
De grootste rotklus die ik kan bedenken is het kleppendeksel verwijderen bij een compacte sportmotor, zonder werkplaatshandboek. De eerste keer met mijn Speed4 duurde een halve middag. (Toen ik wist hoe het moest 10 minuten.) Terugplaatsen blijft een crime, zelfs professionele sleutelaars gebruiken daarbij teveel vloeibare pakking.
 
Misschien is 't weer zo één van:
"Dit is kunst, en als jij 't niet begrijpt is 't omdat je nog niet op dat niveau bent, en er waarschijnlijk nooit zal geraken!"

Mijn antwoord is dan meestal:
"O jawel, dat niveau hadden we +/- 2e kleuterklas ook".
😇
Zo jammer dat alleen andere ''kunstenaars'' op dat niveau zitten en dat die ook geen geld hebben om jou te betalen voor je ''kunst''. Wordt toch weer droog brood en zelf je hoerige schijtklussen opknappen ipv het lekker door de vakman te laten doen.
 
Nee.

Het topic staat op MOTOR-forum in de afdeling techniek, als dat al niet duidelijk genoeg is bestaat er altijd nog het topic met de richtlijnen voor de afdeling techniek.
Nog 1 reactie, want wil geen discussie starten en geen ban :P
Maar je zei zelf al: "Voor de zoveelste keer"
Dan zijn er 2 opties:
Met de botte bijl hakken, en reageren als "voor de zoveelste keer" en heel veel uitroeptekens plaatsen
of
Inzien dat er misschien behoefte is aan toch een bredere inzet van het topic aangezien men steeds offtopic gaat :?
 
Startkoppeling vervangen van een K1100 met ABS 1.
Achteraan de motorfiets beginnen met losschroeven tot je letterlijk de halve motor uit elkaar hebt liggen voordat je er bij kunt. De ABS unit zit gruwelijk in de weg en het subframe waar de voetsteunen aan hangen is ook al zo'n nachtmerrie om te verwijderen.

Niet heel erg moeilijk maar afschuwelijk veel werk. Een K100 is zoveel eenvoudiger omdat er veel minder troep in de weg zit.
 
voortw.jpg


Dit ook dat schoonmaken... :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan