Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verplaats hem dan naar off topicNee, dat is niet gerelateerd genoeg.
Voor de zoveelste keer, dit topic gaat over werkzaamheden aan motorfietsen!!!!!!
Waarom zou je dat doen?
Op een parkeerplaats langs de autobahn met boordgereedschap.
Roest in de vlotterkamers, dan leer je vloeken.
Zo jammer dat alleen andere ''kunstenaars'' op dat niveau zitten en dat die ook geen geld hebben om jou te betalen voor je ''kunst''. Wordt toch weer droog brood en zelf je hoerige schijtklussen opknappen ipv het lekker door de vakman te laten doen.Misschien is 't weer zo één van:
"Dit is kunst, en als jij 't niet begrijpt is 't omdat je nog niet op dat niveau bent, en er waarschijnlijk nooit zal geraken!"
Mijn antwoord is dan meestal:
"O jawel, dat niveau hadden we +/- 2e kleuterklas ook".
Nog 1 reactie, want wil geen discussie starten en geen banNee.
Het topic staat op MOTOR-forum in de afdeling techniek, als dat al niet duidelijk genoeg is bestaat er altijd nog het topic met de richtlijnen voor de afdeling techniek.
Ik heb een cb1000r 2011, dat zal dan niet veel beter zijnGaskabels van een cb1000r uit 2012 vervangen staat nu met stip op 1
Gaskabels zitten in het midden vh gasklep huis vast. Luchtfilterhuis zit vast aan gasklep huis en alles zit klem onder het frame. Waanzin.
Is dat een eigen motor?
Zeg ik niet.Is dat een eigen motor?
Dit kan ik op meerdere manieren opvatten.Zeg ik niet.
Dit kan ik op meerdere manieren opvatten.
1. Dat is niet wat ik zeg.
2. De onvriendelijke manier.
mijn reactie zou zijn,
1. Hè, je kunt dus ook sleutelen aan je dienstmotor
2. Ùh,
Carbs op een GS is inderdaad ook een leuke.Ik twijfel tussen de vastgelopen cilinder van m'n Jawa er af krijgen, of de carburateurs weer inbouwen op een GS1000 met de originele inlaat en luchtfilterhuisrubbers.