De Fazerrijders (M/V) hangplek deeltje 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
klote zeg, naja nu opzoek naar 2e hands kappen om het op te knappen.

Ik ga wel proberen mijn cilinder te spuiten, of die buitenkant dan, onder die 2 rondjes. Met wat moet je dat opschuren? En dan simpelweg matzwarte lak erop toch die hittebestendig is? Iemand enig idee of dit bij de halfords te kopen is? Kan ik dat donderdags doen.
 
Zo te lezen valt het gelukkig allemaal mee, maar het blijft vervelend.

Succes met het herstel van je motor.
dank u allen!
alles ff losgehaald, de kuip en zwarte binnenkuipen moeten vervangen worden, verder is de steun waar de teller/verlichting/spiegels op gemonteerd zijn aan een kant krom. dat is mogelijk wel te herstellen met verwarmen en buigen.
maarja, aan de andere onderdelen is gewoon nagenoeg niks.... linkerknipperlicht zat vol zand van de binnenkant maar zat geen krasje op
 
Zit net even te kijken in verband met de luchpauze: deze is pas vanaf 12.00 uur open. In theorie zou dat wel uitkomen, in praktijk zal je zien dat we weer eerder aankomen :P . Route wil ik wel redelijk in de huidige vorm houden, ik ga eens kijken wat ik eraan kan knutselen zodat het beter uitkomt ;)

Verkeerde topic :$ . Was bedoeld voor het rit topic :P
 
Laatst bewerkt:
Nog zes kilometer, dan staat mijn S2 officieel op 50.000 km! :D
Niet slecht voor een motor van 5 jaar oud :P

Zo, dat doe je goed :Y

Mijn FZS staat op 42.000 en komt uit 2003, die heeft toch wat minder z'n best gedaan..
Toen ik em in de zomer van 2009 kocht stond er amper 14.000 km op, heb ook lekker gereden *D
En daarbij rekening houdend met het feit dat ik nog een tweede brommer heb, ben ik toch niet ontevreden over het gebruik van de Fazer :+
 
Hier :+

116 000 km

Tweede prijs op de MC gewonnen (+/- 500 leden) voor de km vreter afgelopen weekend. Een leuke bijdrage voor een nieuw achterbandje :)
 
Nu wel lekke voorvorkkering, dat is minder. Onderdelen zijn besteld.

Een heel klein sprongetje gemaakt op een dijkje, al was dat niet helemaal de bedoeling, maar daar is het denk mis gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Zo, dat doe je goed :Y

Mijn FZS staat op 42.000 en komt uit 2003, die heeft toch wat minder z'n best gedaan..
Toen ik em in de zomer van 2009 kocht stond er amper 14.000 km op, heb ook lekker gereden *D
En daarbij rekening houdend met het feit dat ik nog een tweede brommer heb, ben ik toch niet ontevreden over het gebruik van de Fazer :+
Uit 2003 met 80.000 op de tellert! :Y :]
 
Mijn FZ1 kocht ik 30 oktober 2009 met 760km op de teller.
Verkocht hem in januari 2011 met 16.920km op de teller.
Helemaal geen woon-werk, alleen maar vrijetijds kilometers.

De Tuono die ik net gekocht heb is uit 2003, staat 59.000km en een beetje op.
Zullen zien wat dit einde van het seizoen is.
 
Uit 1999, met 57.189 op de teller.
In 2008 aangeschaft, toen stond er 42.115 km op de teller.
Alleen maar plezier ritjes, geen woon-werk (op een uitzondering na), en een keertje naar de Noordkaap heen en terug.
 
Nu wel lekke voorvorkkering, dat is minder. Onderdelen zijn besteld.

Een heel klein sprongetje gemaakt op een dijkje, al was dat niet helemaal de bedoeling, maar daar is het denk mis gegaan.
Gefeliciteerd km vreter.
Is een hoesje voor je voorvork niet handig ?
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan