die zijn dus niet helzelfde! FZS1000 kuip verschilt nogal met de 600
Lijkt mij een juiste conclusie...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die zijn dus niet helzelfde! FZS1000 kuip verschilt nogal met de 600
Ikzelf heb beide; een bagster en een met magneten.
Gebruik de tanktas niet zo heel vaak, dus dan is de magneetoplossing makkelijker (baster moet nl. eerst de tank omhoog )
Ik heb er een van oxford, ideaal ding en was 3 tientjes op de beurs.
[afbeelding]
Scoor je ook altijd punten mee, vooral als je een tegenligger tegen komt. Toettoet
Scoor je ook altijd punten mee, vooral als je een tegenligger tegen komt. Toettoet
Of je rijdt eens een BMW met de richtingaanwijzerbediening in tweëen gesplitst.
Voor een bagster hoeft helemaal de tank niet omhoog... (misschien bij latere bouwjaren, maar niet bij de Fazer uit 2002)
Voor de tas zelf niet, maar voor de (nep)lederen hoes om je tank toch wel?
nope!! Gewoon de spanbandjes tussen je tank en je frame frummelen..
Als ik de tank eraf/omhoog had moeten doen, had ik nooit een bagster genomen...
Oke...das handiger dan
Bij m'n Fazer uit 2005 moet er een band onder de tank door
hmmm...
vervelend....
ik wil na deze eentje uit 2007... nu hopen dat het daar niet zo is...
Ben bang van wel...zelfde syteem
Ik neem aan dat dit een FZS600 <2003 is?Ben ik weer (jaja met de auto)
Hij start nog steeds niet lekker
Als ik sleutel omdraai tikt de benzine pomp ff (zoals dat hoort volgens mij)
Als ik dan wil starten gooit ie hem wel rond, maar slaat niet aan.
Als ik eerst 2 of 3 keer het gas vol open draai (na sleutel omdraaien en voor starten) dan doet ie het wel. (Choke heeft weinig invloed op dit geheel)
Stond ik van de week bij de pomp (zo'n 100km gereden), motor uit, helm af, tanken, afrekenen, helm weer op, starten... bijna ja dus eerst ff 2x gas open moeten trekken. Dus het maakt niet uit of de motor lang ok kort stil staat
Wat moet ik (laten) doen om gewoon te kunnen starten??
Ik heb net een tank leeg gereden met moto forte 1 + 2 maar dat hielp niks
Klinkt alsof er niet genoeg benzine komt, dus ergens verstopt? Tijdens het rijden maakt hij geen rare geluiden?
Ik neem aan dat dit een FZS600 <2003 is?
Dus met carbs erop.
Ik denk dat je stationair sproeiers verstopt zijn.
Waarschijnlijk zit er niets anders op dan de carbs met zijn 4en als geheel te demonteren en dan zeker de vlotterbakken eraf en alles netjes schoonmaken (blazen) en weer terug in elkaar.
Zoals bij zoveel sleutelklussen is de eerste keer dat je iets nieuws doet 'eng' Maar het valt reuze mee. Noteer/markeer/fotografeer wel goed hoe alles verbonden zit want je moet wel een paar slangen etc. loshalen. Carbs schoonmaken is geen ingewikkelde klus en zolang je geen stelschroeven etc. verdraait verandert er niets! Je kunt de carbs er met 4 tegelijk af halen. Stop wel even wat SCHOON papier oid in de inlaatpoorten.Tijdens het rijden geen rare geluiden Ja, uit 2002
Dan maar carbs laten schoonmaken want heb ik Haynes gekeken en dat zijn wel heel veel stappen en plaatjes. (of valt het wel mee?)
Wat zou laten schoonmaken kosten?? Of bied iemand zich aan voor koffie+taart/bier??
Zoals bij zoveel sleutelklussen is de eerste keer dat je iets nieuws doet 'eng' Maar het valt reuze mee. Noteer/markeer/fotografeer wel goed hoe alles verbonden zit want je moet wel een paar slangen etc. loshalen. Carbs schoonmaken is geen ingewikkelde klus en zolang je geen stelschroeven etc. verdraait verandert er niets! Je kunt de carbs er met 4 tegelijk af halen. Stop wel even wat SCHOON papier oid in de inlaatpoorten.
Verder heb ik altijd een pasje om mijn nek hangen voor de parkeergarage. Dit vind ik echt enorm irritant. Ik heb helaas geen zakje in mijn mouw of iets dergelijks van mijn jas . Heeft iemand hier enig idee wat ik hierop kan verzinnen?
nouja, was te proberen.........Lijkt mij een juiste conclusie...
Andere jas kopen?
Andere jas kopen?