de flex gaat binnenkort in mn bandit

setje869

MF'er
23 apr 2007
30
0
't Harde
heee ik ben van plan binnenkort mn bandit 400 te verbouwen
nou vraag ik me af: de achterschokdemper van een gsxr 750 past eronder maar weet iemand of de achterbrug ook past en/of een alu achterbrug waar niet te veel aan hoeft te gebeuren om hem onder mijn fietsje te plaatsen

alvast bedankt voor de reacties
 
tipje: meet de ruimte tussen het frame eens op, deel waar de achterbrug tussen valt. informeer dan eens welke bruggen dezelfde breedte hebben of eventueel pas gemaakt kunnen worden :)
 
Ben benieuwd dus hou ons op de hoogte met foto's:) Verbouwde bandits blijf ik meestal wel dik vinden

mocht je de originele kont met zadels etc er af halen heb ik daar misschien wel interesse in.
 
ben wel van plan de kont eraf te halen ben nu op zoek naar een duc monster kont

maar spaar nu alles op en van de winter gaat ie dan helemaal uitelkaar maar zal binnenkort wel ff wat foto's laten zien
 
misschien ter inspiratie...

een bandit 400 met monster kont in aanbouw
Picture002-1.jpg

Picture004-1.jpg



qua achterbruggen op bandit 400 heb ik gezien:
- gsr400 achterbrug:
tyako1234jp-img600x450-1172641691dsc00124.jpg


- rgv 250 bananen-achterbrug (tip)
99c2_1_b.JPG

- rvf400/vfr400 monoachterbrug (heb ik nu ook in mijn schuur liggen en gaat er ook op gebouwd worden icm met een duc996 achterwiel)
- gsxr400 achterbrug natuurlijk

gsxr600, 750 en 100 achterbruggen van de wat oudere modellen schijnen ook simpel pas te maken te zijn...
 
Laatst bewerkt:
zo die bandit schiet al op mooi man was het moeilijk om die kont pas te maken en heb je je subframe behouden ivm die originele steuntjes en hoe is de aansluiting van het zadel bij de tank ??

die gsr 400 brug ziet er wel heel mooi uit ga ik naar op zoek

bedankt!!!
 
dat is niet mijn bandit :+

maar het subframe ziet er behoorlijk origineel uit en de aansluiting van het zadel aan de tank vind ik maar niks, kan je beter een bandit600 tank gebruiken.
die is iets korter, maar loopt met een boogje waardoor de 2 kapjes niet passen, de powerfilters mooi te zien zijn (indien je die hebt, maar met een 600 tank past het originele filter toch niet) en sluit het monster zadel beter aan op de tank qua looks

ben bang dat de gsr brug wel de lastigste is om te vinden...
 
die 2 kapjes vind ik toch al nix als je die laat vervallen en powerfilters erop ziet het geheel er volgens mij ook mooier uit

ben al aan het zoeken naar de gsr brug zonder succes

heb al wel een achterbrug met veer gezien op marktplaats van een gsxr 750w alleen weet niet of die gaat passen

maarre laat eens wat pics van jou motor zien dan ben wel benieuwd
 
ben nu op het werk, dus kan je alleen deze laten zien :+
bandit.JPG

zoals je ziet zit er daar nog een bandit 600 tank op en kan je de powerfilters zien :)
de bandit 600 tank is alleen korter waardoor je ruimte tussen je tank en zadel hebt met het originele zadel.

originele tank zonder die kapjes is niet echt mooi hoor... heb ook wel ergens foto, maar nu even niet
 
bartjan ik kan een tank kopen van een bandit 600 uit 98 voor 80e incl. verzend kosten mijn motor is van 91 gaat dat passen denk je ????
 
alles is pas te maken ;)
bandit 600 tank is alleen wat korter waardoor er met het originele zadel ruimte tussen de tank en zadel onstaat (ongeveer 4cm geloof ik). je moet wel 2 plaatjes gebruiken om de tank te kunnen vastzetten (gewoon 2 plaatjes metaal met elk 2 gaten erin)
het past soieso, mijn bandit is uit '90 en ik had ook een bandit 600 tank erop vroeger, zit nu weer origineel op...

foto van 2 jaar terug toen hij nog niet verhoogd was
 
Laatst bewerkt:
weet iemand trouwens waar je onderdelen kunt bestellen zoals open filters dat soort dingen voor een bandit 440
 
bandit 440? ga je de big-bore set monteren? of ist een typefout :+
K&N vervangingsfilter kan je op ebay vinden.
www.banditmania.co.uk schijn je ook veel te kunnen vinden...
 
Laatst bewerkt:
naja de meeste onderdelen zijn gewoon standaard suzuki en worden ook op veel andere modellen gebruikt en kun je dus gewoon bij je plaatselijke dealer kopen. het is maar net wat je nodig hebt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan