Dat werd inderdaad beweerd maar bij 190 echte kilometers hield het echt wel op.GL1200 240km/h
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat werd inderdaad beweerd maar bij 190 echte kilometers hield het echt wel op.GL1200 240km/h
We gaan het meemaken !Dat werd inderdaad beweerd maar bij 190 echte kilometers hield het echt wel op.
Opknappen voor het opknappen. Maar als het leuk rijdt rij ik er misschien wel wat langer op.Je gaat dus een "kasteel" renoveren . Hoop dat er geen bijzonderheden boven water komen. Weet dat dynamoproblemen veel sleutelwerk opleveren (en vraag niet hoe ik het weet)
Enne de vraag: opknappen voor het opknappen of heb je plannen om er zelf lang op te rijden of voor een speciale vakantie ver weg ?
Nja, dat is dus niet gebeurd. Net heeft hij al wat plofjes gedaan. Distributieriemen zal ik morgen eens bekijken.Ik denk dat het goed is om de staat van de distributieriemen te bekijken als eerste werk.
Het zou jammer zijn als ze knappen als de motor de eerste keer rond gaat
Nee, daarvoor is het laatste onderdeeltje onderweg. Ik hoop dat ergens deze week te kunnen afronden.Is de bandiet al weg?
Nja, dat. En ik zit eigenlijk al een tijdje naar de GL1200 te kijken. Dat is zo'n beetje begonnen toen ik vorig jaar in frankrijk door had hoe lekker het is om met volle bak comfort onderweg te zijn. De goldwing is natuurlijk de overtreffende trap van de K100 in dat opzicht.Prachtig om te zien dat jij “ook” geen nee kan zeggen
Dan ken je mij nog niet. Café racers zijn hier verboden.
Voyager is ook tof ja.Stiekum heb ik ook al eens naar zo'n slagschip gekeken , dan wel de Kawa variant; de Voyager 1200. Gewoon over-the-top
De 1100 is de snelste van alle Wings voor de 1800,deze haalde met gemak over de 190,en dat klopt ook heb het zelf ooit uitgeprobeerd vele jaren geleden.Dat werd inderdaad beweerd maar bij 190 echte kilometers hield het echt wel op.
Maar in deze staat kost die wel behoorlijk wat knaken.Deze is leuker,de Z1300voyager,
Bekijk bijlage 1791974
Ja de ultieme Honda vrachtwagen ,overigens is de mijne nog zwaarder met 386kg en met mij erbij gaan we vlotjesMaar in deze staat kost die wel behoorlijk wat knaken.
En overigens; ondanks dat ik een kawa-fan ben, vind ik de goldwing dan leuker. Dat is toch een beetje de motor die ook echt de naam had van een rijdend bankstel. En dat gecombineerd met zo'n boxer motor waarbij de koppen er helemaal uit komen lijkt het nog breder.
We hadden ook 3 mensen nodig om hem deftig de aanhanger op te duwen. Eraf met z'n 2en was net aan te doen. Oprijden doe ik meestal met 2, eraf in m'n eentje.Ja de ultieme Honda vrachtwagen ,overigens is de mijne nog zwaarder met 386kg en met mij erbij gaan we vlotjes
over de 500kg heen,alleen de Boss Hoss is nog zwaarder met 500kg droog.
Ja ik ben blij dat de 1500 een achteruit heeft,scheelt soms heel wat getob.We hadden ook 3 mensen nodig om hem deftig de aanhanger op te duwen. Eraf met z'n 2en was net aan te doen. Oprijden doe ik meestal met 2, eraf in m'n eentje.
Dr af is toch niet zo'n drama. Is een mooi lage motor op een lage kar. In de 1, dr naast lopen en op de koppeling af laten remmen.We hadden ook 3 mensen nodig om hem deftig de aanhanger op te duwen. Eraf met z'n 2en was net aan te doen. Oprijden doe ik meestal met 2, eraf in m'n eentje.
Ik kreeg de tip van mn pa al: check hoe je parkeert. Niet met de neus naar beneden.Ja ik ben blij dat de 1500 een achteruit heeft,scheelt soms heel wat getob.
Dr af is meestal niet zo'n probleem nee, maar het is echt een enorm lomp gevaarte. Er naast lopen betekend een meter er naast lopen.Dr af is toch niet zo'n drama. Is een mooi lage motor op een lage kar. In de 1, dr naast lopen en op de koppeling af laten remmen.
Alle motoren die lopen rij ik altijd alleen op de kar, motoren die ik moet drukken en ruim op de 200 zitten meestal met z'n 2en inderdaad. Er af eigenlijk altijd alleen.
Koppeling inknijpen was geen optie?In het ergste geval had de aanhanger trouwens een lier. De bandit schoot tijdens het opladen in de versnelling en we kregen die er niet uit. Daar hebben we uiteindelijk de lier gebruikt om hem met blokkerend achterwiel en al de aanhanger op te trekken. Kan dus wel.
Je kunt hem inknijpen, maar er gebeurt weinig in het blokKoppeling inknijpen was geen optie?
Oprechte vraag, soms is dat bij motoren die jij en ik naar binnen trekken geen optie