De “Knotjes” Trofee

Grappig om te lezen dat je al een matig eindresultaat verwacht, bij de meeste "knotjesfietsen" _O- is dat zo maar die zijn van te voren heel positief over het kunsten en jij realistisch, ook over de beperkte hoeveel energie die je er in gaat steken. En je hebt in ieder geval al een totaal niet passende basis gekozen zoals traditie is. Veel plezier met bouwen. :t:t
 
Een knotjes motor zie ik eigenlijk als een kapotgeslepen klassieker op een houten kratje speciaalbier die staat weg te rotten nadat knotje er achter kwam dat lassen niet alleen maar een staafje over metaal vegen is 😅
 
Een knotjes motor zie ik eigenlijk als een kapotgeslepen klassieker op een houten kratje speciaalbier die staat weg te rotten nadat knotje er achter kwam dat lassen niet alleen maar een staafje over metaal vegen is 😅
Daarom heb ik hem nog tussen haakjes staan 🤣. Denk het wel een iets beter resultaat te kunnen geven.

En precies wat @Robinjo zegt. Ik ben realistisch. Heb hem precies hiervoor gekocht. Wilde helemaal niet die 1200 4-cilinder. Maar hij kwam bij toeval voorbij en kon hem daarom niet laten staan. Gewoon de perfecte motor om “iets” van te maken. Eenmaal klaar dan gaat hij ook in de verkoop. Dan op zoek naar het zusje, de 900cc 3-cilinder.

Tot die tijd veel plezier met volgen en alvast bedankt voor de hulp 👍
 
Over hulp gesproken. Iemand nog ideeën hoe er een SBK stuur op te krijgen zonder al te grote investeringen. Moet wel veilig zijn uiteraard 😉
 
Bedankt voor het meedenken 👍. Ik weet vrijwel zeker dat dit niet gaat passen. Maar ga er eens induiken
 
Terug
Bovenaan Onderaan