De grote oude BRIKKERS galerij - revisited

Wat vind je van dit topic

  • He gat, nu gaat de fun van de nicks af

    Stemmen: 1 3,7%
  • lachen, wanneer komt mijn foto erin

    Stemmen: 4 14,8%
  • Jee ik sta erin

    Stemmen: 5 18,5%
  • ow snel mijn foto plaatsen, dan kom ik ook in het lijstje te

    Stemmen: 6 22,2%
  • pffff, hij weer met zijn onzin polls

    Stemmen: 11 40,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
En de 1ste W dan,

van WimVF750C:

full


full



Topic staat weer aangevinkt :Y
 
Oke hier mijn brikje dan een yamaha RD200DX uit 76. Heb hem er voor de lol bij Naast mn bandit waar ik meer op rij
DOCLIB=794713,69e53e238da736384a8f2e88e84850ca,27297,0,0]
 
Laatst bewerkt:
Goh, je zou je bijna gaan schamen als je dat zooitje ongeregeld hier bekijkt. O-)


Maar goed, dan moet ik er ook maar tussen staan:
full
 
Goh, je zou je bijna gaan schamen als je dat zooitje ongeregeld hier bekijkt. O-)


Maar goed, dan moet ik er ook maar tussen staan:
[afbeelding]

erger nog er staan er toch wel een paar in die hier helemaal niet meer komen ;)

maar ook een boel die wel komen maar niet in het lijstje staan :P
 
Ondanks dat we intussen inderdaad 10 jaar verder zijn en mijn MF-bezoekjes drastisch zijn verminderd, gaat deze jongen nog gewoon op een XS triple (ok,ok...en een WLA) door het leven...

Heb al in geen tíjden meer een Oude Brikken Toer gedaan, maar [smoesjesmodus] ondertussen heb ik meer verplichtingen en komt de datum niet altijd even goed uit...[/smoesmodus]

Zie, als ik heel eerlijk ben, de oude garde ook bijna nooit meer 'voorbij komen' op MF....
Zoals altijd verjongt een forum/ club zich sneller dan soms wenselijk is (vroegah was alles beter..) haha
 
Laatst bewerkt:
lol ken het inderdaad.
Moet wel zeggen dat van de oude garde ik de meeste nog wel zie bij de zijspannen ;)
 
Behoorlijk... Ik zie ook dat ik nodig eens een paar verse plaatjes van mezelf en een paar brikjes moet aanleveren voor het actualiseren van de openingspost... 🤔

Er is best wat veranderd sinds 2005.. :X
hehe kunnen we gewoon doen
 
Vooruit dan maar, hier mijn CB 400 F2, en een stel z650's die ik heb.
Heb nog een schuur vol onderdelen waar ik, ooit, eens een replica endurance z650 van wil maken. Heb alle onderdelen al liggen, alleen ontbreekt het me aan tijd.
Heb ook nog 2 relatief moderne motoren, al zijn die ook al wat oud, naar huidige maatstaven. Voor mij zijn ze echter nieuw.
CB 400 F 4.jpg

z650's.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan