De ijsfun kan beginnen, banden zijn klaar !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
eh mark ziet er beter uit
vergeet mij niet ff te mailen of zo wanneer je dit gaat testen
ik wil het zeker zien
 
Super Mark :}

Zit er gaaf uit.
250 euro aan materiaal ;(

Je bent wel de enigste in Nederland die zo gek is :P

Ben benieuwd hoe het gaat.

Zeg ff waar en wanneer je gaat rijden *D
 
Super Mark :}

Zit er gaaf uit.
250 euro aan materiaal ;(

Zeg ff waar en wanneer je gaat rijden *D

I'll keep you posted. Kzal ook nog wel effe die aanhanger van Rico/John V nodig hebben denk ik. Ik licht wel een paar lui in, die de rest weer kunnen inlichten. Anders loop ik het risico dat het al over is voordat we begonnen zijn. De politie is namelijk zo ter plaatse en ik heb geen zin in oeverloos gezwam (hoe toepasselijk) en moraalridder gedoe van die lui. Die verzinnen ter plekke een verordening waardoor ze je op de bon kunnen slingeren. Zo gaat dit meestal. En ik zit al aan mijn quota voor dit jaar ;)

Over het materiaal. Ik kreeg best wel wat korting vanwege het absurde idee waarvoor ik het nodig had. Dat hadden ze daar nog nooit gehoord :P Maar helemaal voor niks wat het ook niet nee.....
 
Zo gaan wij dat doen ;)

Daar in het Noorden van Europa zijn ze zo gek nog niet :P

full
 
:} meer niet

eneuh burnout he we moeten rook zien :P liefst ergens in het midden van de bevrozen poel die je gaat raggen
 
Hé Mark heb je nog kontakt opgenomen met die zweden?
Hopelijk heb je je voorband ook al klaar ;)
Was toch een goed linkie hé ;)
http://www.algonet.se/~ice-r-r/

Ja, maar die zweden hebben destijds nikx van zich laten horen. Ik had ze gevraagd hoe ze die spikes gemaakt hadden. Toen ik maar geen antwoord kreeg ben ik zelf aan de slag gegaan. Voorband is ook klaar. Moeten alleen nog op mijn resererve velgen gelegd worden. Dat gebeurt morgen. Het weekend hoop ik dat een locatie gevonden wordt die voldoet. Dan is de fiets ook klaar. Dan is het slechts een kwestie van aanhanger ophalen, wat mensen inlichten, motor opladen, pakkie aan (BRRR...) en gum, eh slopen maar ;)

Het is voor mij ook nieuw, maar een wheelie en stoppie moeten erin zitten :P Ik heb geen idee wat mijn vering doet met die dingen op het ijs. het zal wel zwaar spartaans rijden zijn, maar dat heb ik er voor over. En als het simpel is, dan laat ik ook anderen even proberen. Zoiets maak je niet elke dag mee, toch?

"The ultimate ice-race experience"
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 11 december 2002 18:21 schreef Mark TT het volgende:En als het simpel is, dan laat ik ook anderen even proberen. Zoiets maak je niet elke dag mee, toch?

"The ultimate ice-race experience"
Pas op met zulke uitspraken Mark!!!!!
Want ik durf het bijna niet te vragen......... :+
 
Vet tof... Ik denk alleen dat je gigantisch op je bek gaat... Al wens ik je dat niet toe met zo'n motor.. Filmpie is trouwens ook wel gaaf, als je dat na doet is je ijs avontuur geslaagd :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan