De inschrijving is begonnen! [updated]

Ik kan me net ineens herinneren dat Korne Klein (volgens mij schrijf ik het fout) tijdens het radio interview zei dat hij ook mee wilde doen aan de MFCD en toen werd gezegd dat dat geregeld zou worden.

Komt hij ook?
Wel goed idee ja, zolang rijdt hij ook nog geen motor dus ook hij kan er wel iets van leren lijkt me. :)
 
Moet ik me zorgen gaan maken als ik nog geen e-mail ter bevestiging heb mogen ontvangen ?
Denk het niet....

zoals unstable zegt...

iedereen is ingeschreven, dus bijdeze, jullie krijgen allemaal op korte termijn post via PTT!!! je weet met wel je naam en adres erop.

ik verwacht over 1,5 week de post uit te kunnen sturen.
Ik denk dat hier bedoeld wordt: iedereen die zich tot nu toe ingeschreven heeft, doet mee... :)
 
daar leer je niet zoveel van hoor....

Ik heb er wel wat van geleerd.
Sinds we bij knooppunt Hoevelaken zijn wezen rijden durf ik veel harder door de bochten.

De rest wil ik leren op de MFCD op 12 mei :+ en de TOMS natuurlijk die we volgend jaar gaan doen.
 
Laatst bewerkt:
Overigens wel benieuwd of we ook kunnen tanken op het circuit. Er in de buurt zal wel, maar om steeds heen en weer te rijden/duwen op de laatste druppels...
Volgens mij gaat er redelijk wat peut doorheen op zo\'n dag!
-------------
Sorrie, dubbelpost, lees maar verder op http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1934&page=4
 
Laatst bewerkt:
idd, het loopt nu een beetje door elkaar heen. Extra info kan tegen die tijd nog wel worden verstrekt. Het duurt nog 171 dagen trouwens. Kijk maar naar mijn aftelklok (al eerder gepost, maar ben er zo trots op:

Aftelklok
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan