de :j smiley?

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
Ik kreeg vanochtend een PM in mijn inbox.

Waarom ik in een topic voor een overledene een 'Fuck You' smiley heb geplaatst...

:? dacht ik :?

bestaat die?

Dus ik kijken, en nee hoor, gewoon een :j, een '( en een -O- in mijn post.

De :j is in mijn ogen een kusjes-smiley.

Dat was ook mijn intentie in dat topic. Waarom staat er in de url van dit plaatje fuckyou.gif?

Vind het nogal verwarrend en degene die me erop wees was nogal verbolgen dat ik dat postte (tenzij ik het niet gezien had dat ik deze smiley had gepost, en het dus per ongeluk was). Ik heb het dus zeer bewust gepost, zonder te weten dat het kreng fuckyou.gif heet?

:?

Hoe ken da?
 
ik vind het ook een kusje-smiley hoor.. en zo wordt ie voor zover ik t weet ook gebruikt door het merendeel van de MFers :Y
 
inderdaad, nooit geweten wat voor omschrijving er bij stond. Ik kus regelmatig lieve dames zo op MF en die protesteren ook nooit. Ga hem niet meer gebruiken :$
 
"Vroegâh" leverde :j een middelvinger-smiley op - vandaar de bestandsnaam. Op een gegeven moment hebben we alle middelvingersmileys in één keer vervangen door het plaatje simpelweg te veranderen in de inmiddels bekende kus-smiley. Postings waarin de middelvinger-smiley werd gebruikt werden opeens heel anders van toon :+

Voor de "nieuwe" :j zouden we een extra bestand kunnen aanmaken met exact dezelfde inhoud, kiss.gif ofzo.
 
ah! vandaar de verwarring!

ik had er nooit op gelet, maar kon me niet voorstellen dat ik (al dan niet onbewust) disrespectvol in een topic van een overleden MF-er zou zijn -O-
 
"Vroegâh" leverde :j een middelvinger-smiley op - vandaar de bestandsnaam. Op een gegeven moment hebben we alle middelvingersmileys in één keer vervangen door het plaatje simpelweg te veranderen in de inmiddels bekende kus-smiley. Postings waarin de middelvinger-smiley werd gebruikt werden opeens heel anders van toon :+

Voor de "nieuwe" :j zouden we een extra bestand kunnen aanmaken met exact dezelfde inhoud, kiss.gif ofzo.

Haha _O- geweldig.

Wel een mooi in de categorie "Motor-forum van vroegâh"
 
mmm, ik vond hem altijd lekker sarcastisch })
nu begrijp ik dat het gewoon een lief bedoelde smiley is :/
 
Happy tears is dus gewoon huilen van vreugde. Zo ervaart/gebruikt niemand hem, volgens mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan