De KTM 2takten van MF..

nou... daarom :

  • véél lichtere motorfiets t.ov. elke 4 takt
  • wendbaar als een 125je
  • vermogen gelijk aan een gemiddelde 450 4 takt
  • zeer simpel te onderhouden
  • geen 13 in een dozijn fiets

hmm naar mijn weten is de 125 een stuk wendbaarder als jou 200, vermogen is ook wel minder als een 450 viertakt maar in enduro gaat het hem vooral om koppel en niet om veel pk's
 
hmm naar mijn weten is de 125 een stuk wendbaarder als jou 200, vermogen is ook wel minder als een 450 viertakt maar in enduro gaat het hem vooral om koppel en niet om veel pk's
:N Je hebt je huiswerk niet gedaan. De Exc 125 heeft precies hetzelfde frame, vering en gewicht als de 200.
 
Vergis je niet in de 200, het is echt meer een 125 qua wendbaarheid maar dan met een veel bredere powerband. Een PK of 5 meer dan een 250 4Takt. En je kunt er ook nog rustig mee "tokkelen" . Mede doordat er een zwaarder vliegwiel op zit loopt de motor lekker "rond".
Eigenlijk is het een ideale fiets voor de normale (niet te natte) enduro's en offroad ritten, mocht het wat zwaarder worden dan is stuurmanskunst gevraagd zoals bij een 125.
Aan de andere kant, het ding weegt nog geen 100kg, dus die trek je zo overal weer uit :+
 
nou... daarom :

  • véél lichtere motorfiets t.ov. elke 4 takt
  • wendbaar als een 125je
  • vermogen gelijk aan een gemiddelde 450 4 takt
  • zeer simpel te onderhouden
  • geen 13 in een dozijn fiets

vermogen gelijk aan een 450? een crosser of enduro 450?zal vast snel en wendbaar zijn maar geloof maar niet dat ie het vermogen van een 450 heeft,een 250 2-takt sx komt eerder in de buurt van een 450.heb afgelopen jaar op een 250 exc 2-takt van 2007 gereden en had hinder van de enduro bak op een crossbaan hoe zit dat met een 2010 200 exc? de 300 exc lijkt mij een geweldige machine,ook soepel en net wat meer vermogen en ook lekker licht.
 
vermogen gelijk aan een 450? een crosser of enduro 450?zal vast snel en wendbaar zijn maar geloof maar niet dat ie het vermogen van een 450 heeft,een 250 2-takt sx komt eerder in de buurt van een 450.heb afgelopen jaar op een 250 exc 2-takt van 2007 gereden en had hinder van de enduro bak op een crossbaan hoe zit dat met een 2010 200 exc? de 300 exc lijkt mij een geweldige machine,ook soepel en net wat meer vermogen en ook lekker licht.

met de 6 bak zou dat in theorie wel moeten lukken. Als ik de 200 over de baan heb rond gesmeten dan weet ik je het te vertellen :]
 
Dat gaat er goed uitzien! Ik heb zelf een 4t, maar heb wel is op een 2t gereden, en dat zet je wel even aan het denken... Dat rijd lekker licht! Een wereld van verschil. Maar mn 450 rijd super en ik heb voorlopig geen centjes om een andere motor te kopen, maar als het zover is ga ik wel nader kijken naar een 2t.
 
Dat gaat er goed uitzien! Ik heb zelf een 4t, maar heb wel is op een 2t gereden, en dat zet je wel even aan het denken... Dat rijd lekker licht! Een wereld van verschil. Maar mn 450 rijd super en ik heb voorlopig geen centjes om een andere motor te kopen, maar als het zover is ga ik wel nader kijken naar een 2t.

onder het motto: wat er niet opzit kan ook niet kapot. lekker simpel een 2-takt en het rijdt ook geweldig vind ik,je kan er alles zelf aan doen zonder een diploma "raket insigneur"
 
onder het motto: wat er niet opzit kan ook niet kapot. lekker simpel een 2-takt en het rijdt ook geweldig vind ik,je kan er alles zelf aan doen zonder een diploma "raket insigneur"

toevallig heb ik wel zo'n soort diploma :+ Maar alles wat je zegt klopt, ze zitten erg simpel in elkaar :)
 
dan zou je één van een heel klein select clubje zijn die al met de 2010 exc 200 hebben gereden :?

Maar ik zie dat je Antwerpen komt, en dat is hier om de hoek. Waar ga jij altijd rijden ?

op de 2010 heb ik nog niet gereden ok, maar ik heb al op verscheidene (recente) 250's en 200's gereden en ik vind een 200 gewoon net verkeerd aanvoelen.. maar hej iedereen zijn ding. ik kom idd van antwerpen, rij soms in natuurgebieden hier in de buurt maar dat is eigenlijk illegaal.. ga regelmatig naar de crosspiste in lille, bilstain ben ik ook al veel geweest. en ik ga me volgend seizoen inschrijven bij de junioren enduro. en jij?
 
op de 2010 heb ik nog niet gereden ok, maar ik heb al op verscheidene (recente) 250's en 200's gereden en ik vind een 200 gewoon net verkeerd aanvoelen.. maar hej iedereen zijn ding. ik kom idd van antwerpen, rij soms in natuurgebieden hier in de buurt maar dat is eigenlijk illegaal.. ga regelmatig naar de crosspiste in lille, bilstain ben ik ook al veel geweest. en ik ga me volgend seizoen inschrijven bij de junioren enduro. en jij?

Zal hier veel in het bos rijden rondom hoogerheide, ossendrecht en putte. Crossbaan van rilland-bath en verder alle MON & KNMV enduro's. Hier in het bos heb je veel onverharde wegen waar je als je een kenteken hebt gewoon legaal kan rijden *D
 
Wanneer kun je je ktm ophalen ben zeer benuwd. En over die demper van hgs kun je dan niet beter even met de ktm dealer zelf even bellen of de wedstrijd leiding ofzo. Het is maar een ideetje misschien helpt het
 
Wanneer kun je je ktm ophalen ben zeer benuwd. En over die demper van hgs kun je dan niet beter even met de ktm dealer zelf even bellen of de wedstrijd leiding ofzo. Het is maar een ideetje misschien helpt het

Ik heb net contact gehad... Er blijken nu 2 voorbochten bij de motor te zitten. Een met en één zonder kathalysator.... De versie zonder komt er op en alle andere begrenzingen gaan ook de prullenbak in })
Ik rij hem wel ff rustig in met het 42 tands achtertandwiel, daarna gaat er 48 op. (ktm monteerd 42 voor straat gebruik en adviseerd 48 voor competitie)



enne... Morgen kan ik hem halen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan