De laatste droom van Snuffie

Status
Niet open voor verdere reacties.

V-twin Kevin

MF veteraan
23 sep 2009
6.136
17
Easterwood
Mijn cavia Snuffie is ongeneeslijk ziek. Inmiddels is hij bijna 5 jaar oud, maar de dierenarts roept al 2 jaar lang iedere maand dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn..

Snuffie gaat onze hele familie enorm aan het hart. Wanneer ik of mijn vader met de motor thuis kom, begint Snuf altijd heel enthousiast te piepen. Hij is helemaal weg van motors, zoals je ook wel op de foto kunt zien :)

11957158566_151624f087_b.jpg


Ik wil graag de MF leden oproepen om a.s. zondag naar Rotterdam te komen voor een afscheidsrit voor Snuffie. Hiermee hopen wij zijn laatste en grootste wens in vervulling te laten gaan!

Alvast onwijs bedankt!


Vriendelijke caviagroetjes,

Snuffie en zijn baasjes
 
*O* _O-

geen geld nodig voor een mooi afscheid? kun je daar straks een nieuwe motor van kopen. Maar tegen niemand vertellen he :N :+
 
Laatst bewerkt:
Hij ziet inderdaad wat wit op de neus. Begin maar vast met het maken van een geschikte zijspan...
 
Schandalig, die arme cavia wordt hier gewoon uitgebuit door zijn baasje.
Misselijk hoor, een terminaal zieke cavia voor je karretje spannen. :+
 
Als ie de pijp uit is, en hij is niet sterk vermagerd, wil ik hem wel. Die beesten zijn prima te knagen.
 
Mijn schoonmoeder zei altijd tegen de cavia: Zelfs als je later groot bent, mag je nog steeds bij het vrouwtje op schoot.


Nou, dat heeft ze geweten:
tumblr_mfb3ioYvJ51r3lwsio1_1280.jpg


Ze is regelmatig te laat op haar werk gekomen omdat de cavia niet van haar schoot af wilde.
 
Maar ze had er ook wel eens gemak van, lekker tussen de file door:

petcapybara-jpg.702531
 
Rauw zijn ze ook niet te versmaden, hangt er een beetje van wat ze het laatst gegeten hebben.
 
Mooi gebaar ! :}
t is jammer dat ik een hekel heb aan cavia s ,anders was ik zeker gekomen
 
Ik zal eens op viesboek kijken of dit een fake is, want ik vertrouw het voor geen meter. :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan