De laatste droom van Snuffie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, dit is nog eens een goed doel!! :Y _O-

Nou, dat weet ik zo net nog niet. Stel dat TS het serieus meent (dat kan), dat is het alsnog te gek voor woorden om met een terminaal zieke cavia een rondje op de motor te gaan rijden. Dit is dierenkwelling van de bovenste plank! TS verdient in mijn ogen een ban tot het einde van dit jaar, en een bezoekje van de M-F knokploeg toe.

BEL 114 EN REDT EEN DIER!!! :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik kan helaas niet meerijden zaterdag. Ik rijd al naar Venray om de laatste wens van een geestelijk gehandicapt meisje uit te laten komen.
 
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Stel dat TS het serieus meent (dat kan), dat is het alsnog te gek voor woorden om met een terminaal zieke cavia een rondje op de motor te gaan rijden. Dit is dierenkwelling van de bovenste plank! TS verdient in mijn ogen een ban tot het einde van dit jaar, en een bezoekje van de M-F knokploeg toe.

BEL 114 EN REDT EEN DIER!!! :Y
Wanneer Snuffie mee gaat op de brommer krijgt hij altijd een helm op van een Playmobile poppetje, en zijn speciale motortuigje waarmee ik hem op het duozitje kan vast zetten. Tevens een klein brilletje op zodat de wind niet in zijn ogen waait.

Fijn dat je zo begaan bent met het welzijn van Snuffie, maar we zorgen heel goed voor hem!
 
Geef niet op! Misschien is kan hij naar dr Pol in de VS en kan die hem nog helpen!

Tip: Mocht je hier niet genoeg geld voor kunnen inzamelen, dan kan je altijd nog een zangcarrière beginnen om het ticket te verdienen. Er zijn er meer die dat doen...
Geef in dat geval de Youtube-link even door met je clips!
 
Laatst bewerkt:
Geef niet op! Misschien is kan hij naar dr Pol in de VS en kan die hem nog helpen!

Tip: Mocht je hier niet genoeg geld voor kunnen inzamelen, dan kan je altijd nog een zangcarrière beginnen om het ticket te verdienen. Er zijn er meer die dat doen...
Geef in dat geval de Youtube-link even door met je clips!
De opbrengsten van het muzikale talent van Snuffie vielen wat tegen.. wij begrijpen nog steeds niet waarom! Klinkt toch oorstrelend dit?

 
Als we nu allemaal wat geld inzamelen kunnen we een nieuwe motor kopen voor snuffie, zodat hij zijn laatste maanden in ieder geval nog in stijl kan rond touren:

HTB1YbH9GXXXXXXjXVXXq6xXFXXXN.jpg
 
Als we nu allemaal wat geld inzamelen kunnen we een nieuwe motor kopen voor snuffie, zodat hij zijn laatste maanden in ieder geval nog in stijl kan rond touren:

[afbeelding]
Geef maar een pp adres, ik doneer wel een kwartje. Maar dan wil ik ook foto van Snuffie op z'n nieuwe motor zien 8-)
 
ik kan er helaas niet bij zijn, maar ik zal bij mijn eerstvolgende ritje mijn duostepjes naar beneden doen voor Snuffie.

Edit: Dat kan natuurlijk niet, dat gaat pas als Snuffie overleden is :$ -O-
 
Laatst bewerkt:
Als we nu allemaal wat geld inzamelen kunnen we een nieuwe (KTM) motor kopen voor snuffie, zodat hij zijn laatste maanden in ieder geval nog in stijl kan rond toeren:

[afbeelding]


Kunnen we dan niet beter voor een Ducatie of een Harley doorsparen?
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we dan niet beter voor een Ducatie of een Harley doorsparen?

Nee joh, we willen toch dat snuffie kan genieten van zijn laatste dagen op de motor en niet elke keer de ANWB moet bellen of de schroefjes zoeken die ie onderweg verloren is van zijn Harley.
 
Jongens, kreeg net een verlossend telefoontje.
JUSTITIE is akkoord!
Ard zal het openingswoord doen en de stoet motoren bij de start persoonlijk "inzegenen".

(en mogelijk kort daarna zijn aftreden bekend maken)

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan