De Liemers pré-pré mffm-meet

T-ZxRMarco

MF veteraan
10 jan 2008
5.871
0
Zevenaar
Als Liemers-topic zijnde kunnen wij natuurlijk niet achterblijven bij de mege-meeters pré-meet topics :+
Vandaar dat wij ook een pré-meet topic maken :Y

Wij, de Liemersrijders, verzamelen kwart voor 10 bij de McD in Duiven. Hier onder het genot van een hapje/drankje? praten wij nog wat bij, en zijn we rond kwart over 10 in Velp, bij de centrale Velp pré-meet plek.
Hiervanuit rijden wij samen met de Achterhoek/Arnhem rijders naar Veenendaal.
Meldt je hier ook even aan, zodat daar ook bekend is wie er nog meer meegaan.

( Dit is eigenlijk gewoon een poser-topic 8-) )

Achterhoek + Arnhem vertrek topic Mega Meeting 2011..

Hier kunnen wij dus zien hoeveel personen er naar de McD in Duiven gaan. Dan kunnen wij rekening houden met hoeveel personen er zijn.

Tot dan!! *O*


Wie gaan er mee? :?

J_oram
Italbike
T-ZxrMarco
Pens
WouterBr

BrouwerEr6N
Floor


Let op!!!

Om de kans op ongelukken zo klein mogelijk te maken, houden we rekening met elkaar en rijden we baksteengewijs!

rijden2.jpg


NB:

Ts is in geen enkele zin aansprakelijk voor enig geleden schade, fisiek of materieel.
 
Laatst bewerkt:
laat ik dan maar gelijk de eerste zijn :P
ik meld me aan voor de premeet

(moeten we niet kwart over 10 in velp zijn ipv kwart over 11 :$? )
 
ik ben der ook bij :] wat een geweldig idee om eerst bij de MC duiven te verzamelen hahah
 
Wil niet lullig doen, maar 1015 is vertrek vanuit velp!!
dus ik ga der zelf heen.. als jullie eerst nog gaan lope kleppe enz!!!

zou sowieso niet een pre pre meet doen.. ivm dat velp nog geen 5min van mac duiven is...
 
Wil niet lullig doen, maar 1015 is vertrek vanuit velp!!
dus ik ga der zelf heen.. als jullie eerst nog gaan lope kleppe enz!!!

zou sowieso niet een pre pre meet doen.. ivm dat velp nog geen 5min van mac duiven is...

dan zijn we ongetwijfeld eerder daar ;) en meegaan is vrijblijvend he *D
en mannen lullen toch niet zoveel dus :P
 
dan zijn we ongetwijfeld eerder daar ;) en meegaan is vrijblijvend he *D
en mannen lullen toch niet zoveel dus :P

_O- :^ :+

Is inderdaad misschien makkelijker als we om half 10 in Duiven staan en om 10 uur richting Velp te gaan, zijn we sowieso op tijd. Ze vertrekken daar inderdaad om kwart over, tnx Floor ;)
 
ik nog een keertje dan maar *O*

we kunnen ook nog wel een pre-pre-premeet doen bij shell zevenaar :+
 
Laatst bewerkt:
joow ik ben dr ook bij! maar hoelaat zijn we ong. in veednendaal? en tot hoelaat is dat ongeveer +/- ? want ik moet 15.00 werken.. anders probeer ik nog een uurtje vrij te regelen.
 
joow ik ben dr ook bij! maar hoelaat zijn we ong. in veednendaal? en tot hoelaat is dat ongeveer +/- ? want ik moet 15.00 werken.. anders probeer ik nog een uurtje vrij te regelen.

Gewoon voor de zekerheid een uurtje vrijnemen :Y

Gewoon omdat het kan _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan