De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

wat is een coronacheck app ? zo te lezen in ieder geval mag ik er dus niet op 🤪
Ben je gevaccineerd? Dan kun je de app downloaden en een QR code downloaden, en dan ben je klaar. Heerlijk zon stempel….🤨 nietteminik heb m ook hoor maar t steekt me wel wat dat betuttel en indoctrinatie vd overheid
 
Vorige week, 5 dagen rondom Cochem verbleven. Prima weer en fantastische ritten. Op de dag van terug reizen toch onbedoeld in Ahrtal terecht gekomen..... wat een droefenis..... daar hebben ze wel nog wat tijd nodig.
 
Ben je gevaccineerd? Dan kun je de app downloaden en een QR code downloaden, en dan ben je klaar. Heerlijk zon stempel….🤨 nietteminik heb m ook hoor maar t steekt me wel wat dat betuttel en indoctrinatie vd overheid
Nope geen vaccinatie dus ik zal me de moeite besparen om erheen te gaan
 
Vorige week, 5 dagen rondom Cochem verbleven. Prima weer en fantastische ritten. Op de dag van terug reizen toch onbedoeld in Ahrtal terecht gekomen..... wat een droefenis..... daar hebben ze wel nog wat tijd nodig.

Heftig he
Ik was vorige week zaterdag op de Ring en met terug rijden moest ik door Schuld heen wat ja zo heftig getroffen was en je weet niet wat je ziet
Sommige dorpjes hebben echt flinke schade maar dit ging nergens over :(
 
Heftig he
Ik was vorige week zaterdag op de Ring en met terug rijden moest ik door Schuld heen wat ja zo heftig getroffen was en je weet niet wat je ziet
Sommige dorpjes hebben echt flinke schade maar dit ging nergens over :(
Erg heftig idd. Lijken wel spook-dorpjes, hele stukken/huizen weg geslagen, alles onder het stof/modder nog...
 
Het ergste is ook nog dat de meeste op zich zelf zijn gesteld en aangewezen op hulp uit de omgeving. De overheid is alleen komen kijken voor de rest niet veel hulp behalve wat handen hulp vanuit het leger. Op Youtube komen regelmatig van zo'n Duitstalige korte documentaires langs over de dorpen die geraakt zijn. De eigenaren van Horeca gelegenheden kunnen ook niet veel. Die moeten wachten op antwoord van bouwdeskundige en verzekeraars. Of ze hun bestaand panden mogen handhaven en opnieuw opbouwen of dat deze gesloopt moeten worden en opnieuw opgebouwd.

Wat ook wel impact heeft als je deze series kijkt is dat ze bijvoorbeeld ook op begraafplaatsen alle onderdelen samen moeten zoeken... deze zijn ook gedeeltelijk weggespoeld.
 
@Sjoerd102 Youtube Dit is een van vele. De Duitse telecom heeft ook een hele serie rondom dit gebeuren. Hierin zie je hoe ze het netwerk stuk voor stuk weer opnieuw opbouwen. Is natuurlijk maar net wat je interessant vind.
 
Iedereen inmiddels in de winterslaap ? *O*Helaas ook weinig tijd de laatste weken. Afgelopen weekend wel de Kawasaki & Ural even aan de spanning gehangen en even laten lopen. Hopelijk binnenkort een beetje tijd om nog eens te rijden.
 
🙂 Ben vorige week een paar keer gaan rijden naar mijn praatgroep en ga vanmorgen tanken en weer naar mijn praatgroep, 🤔 het is misschien wel een van de laatste keren voor dit jaar. 🙁
 
Wilde gisteren eigenlijk nog even gaan, maar we zijn toch maar gaan wandelen. Ben vorige week woensdag nog wel even op en neer naar het zuiden geweest
 
Afgelopen weekend het eerste weekend dat ik niet met de vroem weg ben geweest. Vanochtend wel weer lekker richting werk geploft. Onderweg reed volgens mij een BMW achter me, die de afrit Geleen pakte. Handje uitgestoken terwijl diegene nog achter me reed, en door naar België om te tanken. Het weer is wel lekker. De binnen handschoenen waren niet nodig, en de handvatverwarming hoefde niet aan. Het was wel 9 graden, maar het was een ideale temperatuur om mee wakker te worden :) .
 
Vorig weekend rondje richting maaseik gedaan, dodendraad nog ff bekeken en E10 voor noodzaak getankt die ik nu weer kwijt moet voordat de winter begint…maar ja voorlopig krijg ik die benzine niet op…
 
Vorig weekend rondje richting maaseik gedaan, dodendraad nog ff bekeken en E10 voor noodzaak getankt die ik nu weer kwijt moet voordat de winter begint…maar ja voorlopig krijg ik die benzine niet op…
De 12 graden vandaag is heerlijk in "'t zunke". Gewoon even een stukje rijden, wat later schakelen en/of van die stabilizer erin gooien?
 
De 12 graden vandaag is heerlijk in "'t zunke". Gewoon even een stukje rijden, wat later schakelen en/of van die stabilizer erin gooien?
Ja ik wil wel maar heb net een jonge pup op gehaald dus ben een beetje gebonden de komende weken…vandaag was nog mooi geweest
 
Ja ik wil wel maar heb net een jonge pup op gehaald dus ben een beetje gebonden de komende weken…vandaag was nog mooi geweest
Gefeliciteerd met de pup! Veel plezier ermee :) .

Ik weet niet of je nog een brandstofkraan hebt, maar eventueel kun je daarmee de tank leeg laten lopen in een jerrycan. Anders zou ik stabilizer adviseren.
 
Gefeliciteerd met de pup! Veel plezier ermee :) .

Ik weet niet of je nog een brandstofkraan hebt, maar eventueel kun je daarmee de tank leeg laten lopen in een jerrycan. Anders zou ik stabilizer adviseren.
Waarom de tank leeg,gewoon goeie benzine er in en af vullen dan gebeurd er echt niks meer hoor.
Kan er ook niks gaan roesten of rotten
 
Iedereen inmiddels in de winterslaap ? *O*Helaas ook weinig tijd de laatste weken. Afgelopen weekend wel de Kawasaki & Ural even aan de spanning gehangen en even laten lopen. Hopelijk binnenkort een beetje tijd om nog eens te rijden.
Afgelopen vrijdag heb nog een rondje op de supermoto gedaan. Ik denk dat het voor de komende tijd even rustig blijft. Vorig jaar lag ik rond deze tijd op m'n gezicht met de supermoto nadat het voorwiel over een paar bladeren was weggegleden in Eys.

Ik heb ook het zonnetje gebruikt om de Kawa te poetsen voor z'n winterslaapje...
20211027_141156.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan