De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Waarom de tank leeg,gewoon goeie benzine er in en af vullen dan gebeurd er echt niks meer hoor.
Kan er ook niks gaan roesten of rotten
Maar dan benzine niet langer dan 1/2 jaar in tank laten zitten of met benzine stabilisator stallen.
Tegenwoordige benzines hebben zoveel toevoegingen dat de houdbaarheid korter is dan voorheen en benzine in de carbs kunnen binnenin vergommen.
 
Maar dan benzine niet langer dan 1/2 jaar in tank laten zitten of met benzine stabilisator stallen.
Tegenwoordige benzines hebben zoveel toevoegingen dat de houdbaarheid korter is dan voorheen en benzine in de carbs kunnen binnenin vergommen.
Ik zet hem elk jaar zo neer ook mijn vorige motoren en heb nog nooit 1 probleem gehad,ik tank hem altijd af met v power
Ik zet hem trouwens altijd afgetankt weg,altijd een volle tank,als hij in mijn schuur staat,ik kom thuis smeer de ketting vul de tank en maak hem schoon.
 
Ff een huprondje gemaakt. Stukje mergelland route mee gepikt, netjes afgetankt.

@Meneer René goed idee, zal zometeen ff de ketting smeren.
Weet niet of t de laatste x is dit jaar dat ik gereden heb, maar je weetbt maar nooit.
winter is coming😃
 
Het voordeel van klimaat opwarming, je kunt het jaar rond rijden.
Een paar jaar geleden met +10 graden een stukje getoerd op 2e kerstdag, dacht dat later in het jaar niet meer mogelijk was.
Maar zometeen na het werk toch maar een stukje toeren.
 
Heb helaas laatste tijd weinig tijd en kom niet meer zo aan de motor. Last van een marter gehad in de auto dus die staat nu ook in de garage. Hopelijk binnenkort weer eens tijd om naar de Ural te kijken. Zodat ik hopelijk weer de weg op kan :)
 
Ik ben vandaag ook met de vriendin twee uurtjes gaan rijden. Voor de vriendin de eerste rit sinds haar motor rijbewijs.
Morgen wel de motoren poetsen hoor...
 
Ik ben vandaag met de auto veel motorrijders tegengekomen. Mijn eigen tweewielers moeten nog even wachten voor ze uitgelaten worden...
 
Voor diegene die aan de grensstreek met duitsland wonen, Er bestaat een VPOWER clubpas.
te koop bij Shell tankstation, kost 100 euro in de aanbieding, anders 120 euro.
Je krijgt dan 1800 liter Vpower voor de prijs van Euro 95.
Lidmaatschap staat weliswaar op naam maar niet op kenteken, je kunt dus met al je autos en motoren tanken...ook van Familie en vrienden.
Bij iedere tankbeurt ontvang je punten, periodiek extra punten waardoor ik binnen 1 jaar voor 75 euro aan tegoed had opgebouwd.
Snel terugverdiend dus.

Kaartje kopen, account aanmaken op shell website, adres van tankstation gebruiken...duitse postcode is nl verplicht en je bent klaar.
Aanmelden is alleen formaliteit, daarna kun je alles online regelen en inzien.
 
:W:W
Het heeft even geduurd (een jaar of 7) maar ik ben er weer!!! En volgens mij ken ik helemaal niemand meer hier:?
Zal ik me dan maar even opnieuw voorstellen. Ik ben Tetta ik ben 34 jaar en ik kom uit Schinnen. Vroeger had ik een cb500, daarna een yamaha Radian nu een VS700GL Intruder die ik druk aan het verbouwen ben.

Vinden jullie het heel erg als ik niet alles ga bijlezen?_O-
 

Bijlagen

  • IMG-20220105-WA0009.jpeg
    IMG-20220105-WA0009.jpeg
    376,3 KB · Weergaven: 12
Helemaal niemand is een groot begrip, er word regelmatig toch nog iets gepost O-)

Hier is inmiddels een bestelling aan onderdelen van de Ural binnen gekomen, hopelijk binnenkort weer wat tijd om aan de Ural te beginnen.

Overigens: Nog een gelukkig en gezond nieuwjaar, en natuurlijk veel veilige kilometers :]


happy top GIF by NPO Radio 2
 
Helemaal niemand is een groot begrip, er word regelmatig toch nog iets gepost O-)

Hier is inmiddels een bestelling aan onderdelen van de Ural binnen gekomen, hopelijk binnenkort weer wat tijd om aan de Ural te beginnen.

Overigens: Nog een gelukkig en gezond nieuwjaar, en natuurlijk veel veilige kilometers :]


happy top GIF by NPO Radio 2
Ben jij nog van de oude garde? Sorry mijn geheugen laat me in de steek.
 
:W:W
Het heeft even geduurd (een jaar of 7) maar ik ben er weer!!! En volgens mij ken ik helemaal niemand meer hier:?
Zal ik me dan maar even opnieuw voorstellen. Ik ben Tetta ik ben 34 jaar en ik kom uit Schinnen. Vroeger had ik een cb500, daarna een yamaha Radian nu een VS700GL Intruder die ik druk aan het verbouwen ben.

Vinden jullie het heel erg als ik niet alles ga bijlezen?_O-

:W Werkte toch ergens op de militaire basis :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan